Alla inlägg den 8 november 2010

Av rebecka pettersson - 8 november 2010 22:13

Nån mer som såg ung och bortskämd på ettan?

HAhah lätt bästa program jag sett på länge...

Av rebecka pettersson - 8 november 2010 18:03

Åt nyss mat, tacos, smaskens.

Nu ska jag städa mitt rum.

Erkänn att jag är duktig?

  

Kul att jag hara några nya bilder,

Av rebecka pettersson - 8 november 2010 12:20

Nu ska jag snart springa till bussen.

Lär frysa ihjäl, typ minus  10 grader ute....


Ser ut som en knarkare idag. Röd i och runt ögona. Inte så mycket att göra åt. Hör dessutom knappt nånting. Iaf inte på högra örat. Tur jag bara har två lektioner. Sen ska jag raka vägen hem till sängen.

Näe nu måste jag rusa.

Puss

  

Av rebecka pettersson - 8 november 2010 11:27

  

Av rebecka pettersson - 8 november 2010 11:16

Jag lyckas då verkligen med allt...

Tror ni inte att imorse då jag vaknar har jag fått ögoninflammation också...

Hur lyckat?

Seriöst jag har verkligen haft alla sjukdomar man kan ha i veckan, nästan iaf.

-spydde i fredags

-feber

-förkyld

-typ halsfluss

-öroninflammation

-och nu, ögoninflammation


Inte så mycket att göra åt, blir det värre måste jag åka till farbror doktorn.


Ska iaf pallra mig iväg till skolan. Börjar egentligen typ nu men jag hinner inte på matten så jag far till nästa lektion som är halv två.


  

Ovido - Quiz & Flashcards