Alla inlägg den 15 november 2010

Av rebecka pettersson - 15 november 2010 23:08

Näe asså nu pallar jag inte plugga mer. Eller okej jag har inte ens börjat än, haha.

Jaja jag lär få mvg iaf. som vanligt.


Nu blir det sängen iaf. Kändes mycke roligare än att plugga. Imorrn är det ingen rolig dag vill jag lova. Typ fyra timmar BF, jättekul. Hoppas RK är där så han kan ge mig massage. Ähh godnatt på er.

 


Av rebecka pettersson - 15 november 2010 21:06

Ikväll har jag gjort allt förutom det jag egentligen skulle göra, dvs plugga.


Så nu blir det att plugga. Men eftersom jag älskar att plugga så ska det bli jättekul. Speciellt då det är religion jag ska plugga. Mitt favoritämne å allt.


 


Av rebecka pettersson - 15 november 2010 17:29

Ja asså i det här huset får man verkligen svälta ihjäl... 

JAG VILL HA MAT NUUU!!!


Aja finns inte så mycket att göra åt saken, eller okej det kanske det visst gör men skit samma. Ska fortsätta tycka synd om mig själv istället.


Fast näe det ska jag inte alls de för snart kommer Felicia hit och vi ska ut och gå på promenad. Lär ju behövas efter helgen. Kommer rulla fram snart. Fast kanske lika bra det. Då slipper man ju gå.


Näe nu ska jag sluta fördriva tiden med att skriva här. Måste klä på mig istället för det är nya istiden ute. Hej så länge.

 

 


Av rebecka pettersson - 15 november 2010 16:28

Hemma från skolan. Hade bara tre lektioner idag så det har varit en bra dag.


Ska vänta på mat nu men de lär dröja för vi ska äta då det kommer gäster och det är länge kvar. Och för er som har missat det så

FYLLER MAMMA 50 ÅR IDAG!

GRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS!


Hade tänkt lägga in en bild på mamma men hon vill inte synas i min blogg. Förstår henne nästan, ni skulle ju stalka henne 24/7 om ni fick veta vem hon är.

 

Ovido - Quiz & Flashcards