Alla inlägg den 17 november 2010

Av rebecka pettersson - 17 november 2010 22:53

Ikväll har jag kommit fram till en sak.

Jag är sämst på att göra läxa

Fast man kan ju inte vara bäst på allt, tyvärr.


Nu är jag iaf less på att "göra läxa".

Så ska gå och umgås med sängen ett tag nu. Eller några timmar rättare sagt.

Sovmorgon en timme imorrn är ju inte helt fel.

Jaja vi hörs väl imorrn, om jag har överlevt kylan vill säga.

Godnatt på er.

    

Av rebecka pettersson - 17 november 2010 20:37

Nu ska jag göra nånting jag aldrig någonsin har gjort förut, nämligen läxa.

Vet inte ens vad det är egentligen men jag har blivit tvingad att göra det.

Så what to do.

Ta tummen ur röven och sätta igång.

Ska skriva ett arbete om sömn.

Jag lär somna

Godnatt

 

Av rebecka pettersson - 17 november 2010 20:31

Hemma nu. Jag har:

-stått ute och väntat på bussen som var tio minuter försen. Dom värsta tio minuterna i mitt liv.

-lämnat tillbaka vinterjackan jag köpte

-dansat med barnen   

-proppat in 5 madrasser i bilen

-suttit inklämd mellan fem madrasser i bilen hela vägen hem=nackspärr


Intressant liv jag har, jo jag vet.

    

Av rebecka pettersson - 17 november 2010 17:08

Nu ska jag ut i kylan igen

 

Av rebecka pettersson - 17 november 2010 16:21

Kom nyss hem. Jag lovar er det är minst 50 minusgrader ute.Jag avlider. Kommer inte överleva den här vintern. Får passa på att leva livet nu under mina sista dagar?veckor?månader?Vem vet hur länge jag klarar.


Bra dag i skolan idag iaf. Bara tre lektioner och slutade tjugo över ett. For då med Malin till ett hemligt ställe som jag inte nämner här för då kommer jag bli kallad tjockis....satt där i några timmar iaf och bara pratade.


Nu ska jag gå och göra en eld här i min igloo.

Hörs

  Där bor jag ^

Skapa flashcards