Alla inlägg den 23 november 2010

Av rebecka pettersson - 23 november 2010 21:32

Pluggandet går sämst men hockeyn gick bra!


Eftersom jag sov så lite inatt har jag bestämt mig för att lägga mig tio idag. Så om 25 minuter ligger jag förhoppningsvis i sängen. Hoppas jag somnar snabbt så det blir onsdag snart. LÄNGTAR SÖNDER TILL IMORRN DÅ ISABELL KOMMER!!

Kommer bli gr8!


Nu måste jag gittttta. Godnatt

 

Av rebecka pettersson - 23 november 2010 20:33

BÄSTA

varm choklad med marshmallows

 

SÄMSTA

Brände tungan

 

Av rebecka pettersson - 23 november 2010 19:53

Nu blire plugg. Har tydligen prov imorrn.

 

naturkunskap <3     

BRB

Av rebecka pettersson - 23 november 2010 17:58

Följer FellanPellanPillanPullan på konsum!

 

Söt tjej

Av rebecka pettersson - 23 november 2010 16:48

Fick den här kommentaren

-------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Är vi lika?

       

Haha inte ett dugg...

Av rebecka pettersson - 23 november 2010 16:42

Hemma från skolan nu. Dagen har varit riktigt bra faktiskt! Redovisningen gick helt okej. Jag överlevde iallafall.


Nu ska jag leta efter mat. Hejdå.

 

Skulle inte sitta fel...

Av rebecka pettersson - 23 november 2010 07:52

Godmorgon!

Inte mycke sömn inatt inte...


Reovisning idag, kände mig inte taggad på det. Jaja det går väl som det går.

Förhoppningsvis bra.


Nu väntar pappa på mig. Ska åka med han till skolan.



Hejdå


Skapa flashcards