Alla inlägg den 27 november 2010

Av rebecka pettersson - 27 november 2010 18:05

Blir att vara med Felicia & Madde ikväll. Får inte tag på Felicia så hon vet inte våra planer än haha men hon vill nog vara med oss förhoppningsvis.

  

Haha nybilden! Fast vi är lika söta nu som då.

Av rebecka pettersson - 27 november 2010 14:26

Dagens datum: 27 november
Dagens klädsel: mjukiskläder
Dagens låt: Rihanna-what´s my name?
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: ingenting
Dagens planer: Städa sen felicia ikväll tror jag. HÖR AV DIG NÄR DU LÄSER DET HÄR FELICIA
Dagens saknad: Typ hela världen 
Dagens roligaste: Eh...ingenting
Dagens borde: Städa och läxa
Dagens köp: ingenting än så länge
Dagens mående: Prima
Dagens personer: Mammi
Nyss: ringde telefonen
Nu: ska jag fortsätta städa
Ser framemot: typ kvällen och morgondagen kanske
Tankar: visst äre skyltsöndag imorrn?

Av rebecka pettersson - 27 november 2010 00:39

Nu blir det sängen och film!


Ska se klart den här...

Har ni inte sett den så se den!

Av rebecka pettersson - 27 november 2010 00:30

Har haft en superbra dag!

For hem till Ida efter skolan. Där chillade vi och åt mat. Sen for vi till stan till älvsbacka. Tillbringade kvällen i ett relaxrum med film och mys. Såg först paranormal activity och sen sunes sommar, haha. Gick sen ner til lägnheten och var sociala. Gav oss sen ut i snöstormen men som tur var fick vi skjuts till bussen, tack för den! Bussresan hem är ju en annan historia, haha! Har iaf haft en superbra kväll med den bästa!

I bilen

Mys

Nyttiga

Söta

Skelltown

 

Av rebecka pettersson - 27 november 2010 00:27

HEMMA NU!

Var jätteglad att jag hade lyckats hålla mig torr heeeela vägen hem. Sen när jag kommer till våran uppfart så sket det sig. Var tvungen att simma fram genom snön till dörren. Så nu är jag kall och blöt. Blä

 

Skapa flashcards