Alla inlägg under november 2010

Av rebecka pettersson - 10 november 2010 16:12

Tar en paus från pluggandet och fortsätter se filmen jag började se imorse.

   '

sett den?

Av rebecka pettersson - 10 november 2010 12:34

Börjar med matte....

  

Av rebecka pettersson - 10 november 2010 11:22

Rensade datorn igår. Titta så fina bilder jag hitta på mig själv.

Tagna igår.

     

      

 
         

Av rebecka pettersson - 10 november 2010 11:15

Godmorgon.

Vaknade sju imorse. Härligt att vakna så tidigt då man är ledig och allt.

Låg iaf och drog mig flera timmar men nu är jag öppe.


Har varit och postat brevet nu.Tror ni inte dom tömmer postlådan redan klockan 09.00.....aja inget att göra åt. Kul väder är det ju ute förresten. Underbart!

Tur att jag ska ligga inne hela dagen då.

 

Av rebecka pettersson - 9 november 2010 19:52

Skulle ju som sagt posta ett brev(!!) Typ år sen jag gjorde det sist. Hade iaf väntat till nu på kvällen med att göra det så jag skulle slippa träffa på nån och om jag ändå skulle lyckas träffa nån så skulle det vara mörkt så den förhoppningsvis inte skulle se mig.


Iallafall så klädde jag på mig och gick ut och jag lovar er, jag höll på dö. Rena rama antarktis. Minus 50 grader, minst..


Gick iaf till dit brevlådan är, fast det var ju just de....det fanns ingen brevlåda....DOM HADE TAGIT BORT DEN.........?

seriöst har nog aldrig blivit så förbannad nån gång förut. den har ALLTID funnits där annars men inte nu tydligen....


Närmaste brevlåda är typ vid konsum och dit hade jag då inte tänkt gå så jag gick hem. Men det innebär att jag måste posta brevet innan 11 imorrn.kul

Hejdå

  

Av rebecka pettersson - 9 november 2010 19:33

Ska springa iväg och posta ett brev, brb!

  

Av rebecka pettersson - 9 november 2010 17:53

Idag har jag mest legat i sängen och lyssnat på musik. Fast jag har städat mitt rum också eftersom jag inte gjorde det förut, hehe. Fast  det är fortfarande jättestökigt så nu måste jag fortsätta städa. Kul liv.

  

Av rebecka pettersson - 9 november 2010 12:37

Godmorgon!

Vaknade för några timmar sen av att jag var blind. Såg ingenting. Ögona var igenkletade. Jätteäckligt! Har alltså fått inflammation i båda ögona nu, GREAT!


Näe fy det är jätteäckligt. Har blivit mycket mer sjuk nu också så lär bli sängligganes hela dagen. Fast det är ju ganska mysigt de med.


Ska leta upp nått att äta nu.

  

 

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards