Alla inlägg under november 2010

Av rebecka pettersson - 29 november 2010 10:14

Godmorgon.

Sämst morgon alltså.Blä ville bara ligga kvar i sängen.

Bussen vart sen så jag kom sent till skolan. Fast vi har typ ingen lärare så det gör inget.

Ska skriva nått arbete nu om hoppets sjärna(?).

  

Av rebecka pettersson - 28 november 2010 22:56

Nu ska jag bara hänga upp tvätten och borsta tänderna och sen ska jag sova.

Har ju som sagt ingen sovmorgon till halv tolv längre. Fast börjar tio så lite sovmorgon får jag allt. Tur det.

GODNATT

  

Av rebecka pettersson - 28 november 2010 21:22

Nu blir det mys för hela slanten

  

  

  


Av rebecka pettersson - 28 november 2010 21:07

Har fått ett nytt schema som gäller från och med imorrn.

  

Nu är det slut med sovmorgon till halv tolv på måndagar och inget 2½ timmes hål på fredag. Skjut mig nån snälla. Hur ska jag överleva? Vill dö bara jag tänker på det. Seriöst KOLLA.....Hur har dom tänkt att jag ska orka med? Ge mig lov NU. SNÄLLA

Av rebecka pettersson - 28 november 2010 21:00

Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig?

Det var aldeles för längesen vi sågs

        

  

  

Av rebecka pettersson - 28 november 2010 20:52

Dagen har spenderats i stan. Mycket mysigt men KALLT. Vart även mat på frasses. Sen när jag kom hem skulle vi äta pizza. Älskar mitt nyttiga och hälsosamma liv. Har legat vid daton hela kvällen och det ska jag fortsätta med.

  

Vi älskar frasses

Av rebecka pettersson - 28 november 2010 20:44

Gårkvällen var mycket trevlig.

Vi började med att gå till konsum. Kallt och blött var det. Väl framme tog det en evighet eller två(som vanligt)att bestämma vad vi skulle ha. Eller okej det var jag som inte kunde bestämma mig. Väl i kassan när jag skulle betala så tittar jag ner på marken och hittar en tjuga så jag "fick" min chokladkaka.Fett värt.


Sen vandrade vi vidare hem till mig där det vart flams och film. Extreme movie. Har inte så mycket att säga om den filmen. Se den. Den är kul.


FellanPellan lämna oss efter ett tag så jag och Madde chillade. Mycket trevlig kväll.


PÅ VÄG TILL KONSUM

  

  

SÖTA

  

SÖTARE

  

SÖTAST

  

Av rebecka pettersson - 27 november 2010 18:05

Blir att vara med Felicia & Madde ikväll. Får inte tag på Felicia så hon vet inte våra planer än haha men hon vill nog vara med oss förhoppningsvis.

  

Haha nybilden! Fast vi är lika söta nu som då.

Skapa flashcards