Alla inlägg under november 2010

Av rebecka pettersson - 25 november 2010 20:45

Fick oväntat besök ikväll av FellanPellanPillanPullan

 

Av rebecka pettersson - 25 november 2010 17:53

Hatar att jag är sämst på att ta kort. Ska operera fast kameran i handen så jag inte glömmer den. Här är tre fina bilder iaf.

STOLT FÄRJESTADARE

BÅDA MINA SÖTNOSAR PÅ SAMMA BILD SÖTA POJKAR  

Av rebecka pettersson - 25 november 2010 17:51

Kul att komma hem till det här...

 

Av rebecka pettersson - 25 november 2010 16:10

Av rebecka pettersson - 25 november 2010 15:44

Åhhh så sjuuuuukt taggad jag är på livet just nu alltså! HELT SJUKT!

Vet inte vad det är men allt känns såååå bra just nu!

Vädret är verkligen sämst och jag borde egentligen ligga på golvet och flänna men det går inte för jag är så sjukt taggad!!


Tror ni aldrig någongsin kommer läsa ett sånt här inlägg nån mer gång.

Inget mer depp utan nu ska allt vara positivt!

    

Av rebecka pettersson - 24 november 2010 23:16

Skolan idag var awesome! Mycket trevlig. Sen följde Issa med mig hem, hur kul är inte det lixom??? Så hon följer mig till skolan imorrn med =D


Nu sitter vi i mitt rum och pratar. Ska snart he på en film och tjocka oss. Lär ju inte bli mycke sömn inatt, hehe.

Aja godnatt!

     

Av rebecka pettersson - 24 november 2010 07:58

 

Såhär såg jag ut nyss när jag åt frukost.Jättesöt som vanligt *blinkblink*


Nu ska jag borsta tänderna sen åka med pappa till skolan. Skönt då slipper jag ut i stormen och kylan, hihi. Pusspuss på er.

Av rebecka pettersson - 24 november 2010 07:50

La nyss in alla bilder från kameran. Här är några bilder jag lovat lägga in.


Torsdags förra veckan. Klockan var rätt mycke...så det spårade

 

   

 

  Haha seriöst....så spårat


Bilder från i fredags då det också spårade en aning.

 

 

 

 

Till ida : msn funkar nu så jag kan skicka bilderna.

Ovido - Quiz & Flashcards