Alla inlägg under november 2010

Av rebecka pettersson - 23 november 2010 07:52

Godmorgon!

Inte mycke sömn inatt inte...


Reovisning idag, kände mig inte taggad på det. Jaja det går väl som det går.

Förhoppningsvis bra.


Nu väntar pappa på mig. Ska åka med han till skolan.



Hejdå


Av rebecka pettersson - 22 november 2010 22:42

NU borstar jag tänderna

SEN ska jag göra klart arbtete

SENARE ska jag sova

 

Av rebecka pettersson - 22 november 2010 22:39

GISSA VEM SOM KOMMER PÅ ONSDAG!!!!

  JO VÄRLDENS BÄSTA ISABELL!!

HAR SAKNAT HON JÄTTEMYCKET!!!

Av rebecka pettersson - 22 november 2010 21:21

Kom ganska nyss hem. Har varit ute och gått med Felicia. Behövde lite motion efter helgen. Har aldrig ätit så mycket förut tror jag. Inte bra, ursch.


Nu måste jag fortstta med mitt arbete om sömn. Ska redovisa det imorrn. Typiskt mig att göre det i sista sekund......

  

Av rebecka pettersson - 21 november 2010 23:15

Nu blire sängen. Bättre uppdatering imorrn, jag lovar!

Godnatt!

     

*

Av rebecka pettersson - 21 november 2010 18:50

Blä jag mår illa. Vill spy. Ska göra det nu. Hejdå

    

Av rebecka pettersson - 20 november 2010 13:13

Nu äntligen har min älskling kommit, har saknat han jättemycke!

 

Av rebecka pettersson - 19 november 2010 15:48

Den här dagen har varit super mega dunder bra! Jag har haft jättekul i skolan. Men såklart spårade det, hehe.


Kom nyss hem iaf och sitter och väntar på släkten nu. Mamma och pappa är och hämtar dom på flygplatsen nu. Eller det är bara hälften av alla som kommer idag, resten kommer imorrn. Blir härligt med lite värmlänningar i huset! Tror jag följer med dom hem sen och flyttar till Karlstad. Skulle inte vara helt fel alltså.


Ska sitta och snacka hockey hela helgen med dom iaf. Hoppas dom har bra inflytande på mig så jag börjar prata som dom sen.Värmländska är fint.


Näe men nu har jag inte tid att sitta här mer. Ska gå och plocka fram alla FBKgrejer som finns i detta hus så dom känner sig välkomna.


Kommer inte sitta vid datorn nått i helgen tror jag inte så ni får ha det så bra!

Finns på mobilen om det skulle vara nått.

Puss


Ovido - Quiz & Flashcards