Alla inlägg under december 2010

MAT

Av rebecka pettersson - 31 december 2010 20:00

Vid halv sex kom allt folk. Vi började med att laga mat. Tacos vart det. Har nog aldrig varit så gott förut. Berodde nog på att det var jag som skärde alla grönsaker.

  

  

  

  

Av rebecka pettersson - 31 december 2010 18:30

Hela dagen gick i stort sätt åt till att fixa oss.

INNAN

  

  

Duscha,ansiktsmask,hårinpackning

  

Raka benen

  

Naglarna

  

  

  

Håret - innan

  

efter

  

Av rebecka pettersson - 31 december 2010 01:48

Vart inte så mycke bastande. Vart mest bad. I SNÖN.

  

   

   

   

   

   

    

Av rebecka pettersson - 30 december 2010 22:56

Kvällen har spenderats framför datorn och TVn.

Alice pappa har suttit och sett på Victoria secret fashion show så jag har lyssnat på hockeyn och färjestad vann (såklart!) Nu sitter jag och ser på JVM och dom ser på nån film på trean. Ska fortsätta se hockeyn nu och sen blir det äventyr.

Mer om det sen!

  

Av rebecka pettersson - 30 december 2010 22:45

Nu har jag anlänt till destination Bygdeå=håla i skogen för er som inte visste det.

Här ska jag tillbringa helgen. Om jag överlever vill säga.


Fick iaf ett bra mottagande och blev bjuden på en delikat middag direkt då jag steg in genom dörren. Klockan var då ca 19.28


Middagen bestod av kött som har ett väldigt fint namn kallat entrecote. (var tvungen att googla på stavningen). Det ska helst vara blodigt(?!?!) då man äter det men mitt var som tur var välstekt. Till det serverades en delikat potatisgratäng med smak av potatis. Det fanns även bearnaisesås på tub till. Till denna otroligt underbara middag drack vi mjölk. Mjölk är livet.


Hoppas att du nu Towe är nöjd med min matbeskrivning. Puss

Vi kan väl säga att det såg ut såhär ungefär

Av rebecka pettersson - 30 december 2010 14:54

Här är hälften av grejerna

Känns som att jag packat för flera veckor

  Allt rymdes iaf!

Av rebecka pettersson - 30 december 2010 13:38

Kan man börja dagen bättre än med hårinpackning och ansiktsmask...näe tror inte de.

 

Av rebecka pettersson - 30 december 2010 01:04

Nu ska jag se på julkalendern. Eftersom att jag är lite efterbliven så har jag inte sett alla avsnitt än. Är bara på avsnitt 17....


Tur att min favorit sitter och gör mig sällskap så jag slipper se själv. Fast han gör det bara ifall jag sitter och klappar honom för så fort jag slutar så börjar han slicka på mig. Visst är han väl för söt.Loveu

 

Skapa flashcards