Alla inlägg den 1 december 2010

Av rebecka pettersson - 1 december 2010 22:20

Ska gå & lägga mig nu. Känner mig så duktig som läggger mig så tidigt varje kväll. Fast är ändå helt död på morgonen.Menmen Har ju sovmorgon till halv tio imorrn så ska inte klaga. Ska leta upp nån bra julfilm nu att somna till. Blir bra.

Godnatt

Av rebecka pettersson - 1 december 2010 21:01

 

Pratar med den bästa!

Av rebecka pettersson - 1 december 2010 19:35

Lät bästa jullåten någonsin!

Av rebecka pettersson - 1 december 2010 19:32

Försov mig imorse så hann inte se julkalendern. Så ska se den nu.

Nån som såg? är den bra?

 

Av rebecka pettersson - 1 december 2010 19:10

Skolan idag var askalas. Hade träslöjd på morgon till tio. Då gick vi på nå droggrejs och sen fick vi sluta efter det. Alltså halv tolv. Alla onsdagar borde vara så.

Gick till stan med Malin & Ida. Först vart det waynes och sen stan.

Tog bussen hem vid tre. Åt mat och sen bussen tillbaka till stan. Gick där nån timma och sen tog jag bussen hem igen.Inte värt.


Aja nu är jag hemma ialllafall.

 

Ovido - Quiz & Flashcards