Alla inlägg den 2 december 2010

Av rebecka pettersson - 2 december 2010 21:39

Har suttit och skrivit ett arbete om hoppets stjärna hela kvällen. Skulle egentligen ha gjort det i skolan men blev det så? naaaae. Ovanligt? naaaae


Det vart iaf två sidor (stolt). Är typ bäst alltså. Jenny och Ida borde tacka mig. Dom kommer få MVG tack vare mig.


Jaja nu ska jag duscha så jag slipper förpesta tillvaron för min familj. Dom har hotat med att jag måste sova ute på bron om jag inte duschar snarast. Så bästa jag går och duschar. Hejs så länge

    

Av rebecka pettersson - 2 december 2010 18:58

Här har ni dansen

Det är alltså självaste Uffe Fors som har lärt oss dom vackra dancemovsen.

Gräsklipparn,topsen,plocka äpplen, vattenspridaren, rasta hunden, typ daska hunden?, parning?,avslut.

Av rebecka pettersson - 2 december 2010 18:44

Hola amigos.

Superbra dag idag också! Hade sovmorgon till kvart i tio och fick skjuts till skolan.


Matten spårade en aning. Hade vikarie men jag och Anna lyssnade inte så mycket på han för vi var för upptagna med att uppfinna en ny OS gren. Gick ut på att skjuta gem så man fick olika poäng. Hur kul som helst! Kommer bli kända med den idén. Dock så kanske vi skulle ha lyssnat på gubben istället för nu fattar jag ingenting av matten. Aja.


Sen hade vi idrott då vi hade dans. Melike alltså. Helt sjukt vad bra jag är på att dansa. Vi fick lära oss vals och bugg tror jag det var. Har insett att det är dans jag ska pyssla med i framtiden. Jag är som gjord för att stå på dansgolvet.


Eller inte. Jag och Ida dansade lite egen dans istället. Kommer en video på det snart.

 

Ovido - Quiz & Flashcards