Alla inlägg den 7 december 2010

bby

Av rebecka pettersson - 7 december 2010 22:35

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa och se film.

Det är med honom jag ska mysa 

Av rebecka pettersson - 7 december 2010 19:00

Sitter och äter min sjunde clementin för dagen....

 

Av rebecka pettersson - 7 december 2010 17:52

Dagen har varit mycket bra för det mesta.

Började med dans i 3 timmar. Det var roligt, svårt, svettigt, mysigt osvosv.

Hoppas bara ingen hade magsjuka för isåfall kan jag lova att alla kommer bli smittade.

Det var väldigt närgånget och det finns inte en enda kille jag inte dansa med.


Jag och Ida var ju lätt bäst på dansgolvet iaf. Kan ju bero på att vi har smygtränat lite. Sen ska vi ju börja en danskurs också. Typ bugg eller foxtrot. Fast näe vi håller oss nog till våran egna dans eller Uffes dans rättare sagt.

 

Skapa flashcards