Alla inlägg den 8 december 2010

Av rebecka pettersson - 8 december 2010 22:14

Nyduschad och nu blir det sängen. Godnatt

 

Av rebecka pettersson - 8 december 2010 22:06

Tror aldrig jag har ätit så mycket som idag.


Frukost(!!!), två mackor och ett glas juice.

Lunch(!!!) äckelmat som serverades i skolköket.

Fika, två clementiner

Fika igen, te och kaka

Frasses, liten stripsmeny

Fika, chokladboll

Två varma mackor och juice och clementin

Godis, haha


För er som inte visste det brukar jag nästan aldrig äta frukost eller lunch men idag har jag seriöst varit duktig och nästan ätit ihjäl mig. Vet att ni jättegärna ville veta vad jag har ätit idag. Speciellt du Towegullet. Vill du ha mer detaljer så säg till.


Av rebecka pettersson - 8 december 2010 20:43

varma mackor

 

Av rebecka pettersson - 8 december 2010 20:35

Dagen idag var varit mycket trevlig.

Hade först träslöjd. Jag och Ida hade tejpkrig sen började jag med ett Hello Kitty pussel.


Efter det hade vi 2½ timmes hål. Då åt vi äcklig lunch och chilade. Hade sen svenska och slutade efter det. Alltså tjugo över ett.


Satt då på skolan och chillade ännu mer. Är typ bäst i världen på att chilla. Gick sen till Waynes och väntade där på Fellan. När hon kom så gick vi på stan. Köpte lite julklappar osv. Gick sen till frasses och åt och efter det vart det waynes igen där vi fikade. Myspys.

Nu ropar mamma, hejs.

 

Skapa flashcards