Alla inlägg den 11 december 2010

Av rebecka pettersson - 11 december 2010 17:25

 

Av rebecka pettersson - 11 december 2010 15:24

  Min pappa är snygg, ska vi hångla?  

Text och musik : Alice Lindberg & Rebecka Pettersson


Det är du och jag mot världen,vi möttes där på färden,

mot våra drömmars mål,med schampo och tvål.

Vi blev ett, lika livfulla som mormors porträtt.

Hon har det där på en vägg, och Nemos favoritord är skägg.

Gröten var god, min mens forsar som en flod.

Nu ska jag gå och kväva mig i en sopsäck,du har en nice häck.

Puss och kram, ses på stan.



Av rebecka pettersson - 11 december 2010 15:20

Garderoben är nu lagad, rensad och städad.

Lite skillnad iaf.

FÖRE

 

EFTER

 

Lyckades iaf rensa bort två påsar.

  *STOLT*

Av rebecka pettersson - 11 december 2010 15:16

Några timmar senare....

  Äntligen färdigt!

Nu är det så rent så att man kan slicka golvet, inte minsta lilla damm kan ni hitta i mitt rum nu.


Av rebecka pettersson - 11 december 2010 12:17

Tyvärr är inte mitt rum alltid såhär mysigt...

  Utan just nu ser det ur såhär.............

  och min garderob såhär.........

  Kul jul.

Nån snälla som vill komma och städa åt mig?SNÄLLLLAAAAA

Lovar bra betalt till den som städar.

Av rebecka pettersson - 11 december 2010 00:25

Bläää vad trött jag är. Tandborsten nu sen date med John blund. Godnatt

    

Ovido - Quiz & Flashcards