Alla inlägg den 18 december 2010

Av rebecka pettersson - 18 december 2010 17:18

Kom just på att det enda jag har ätit idag är en kopp te. Eller okej asså inte ätit utan druckit. Börjar bli hungrig men orkar ej laga mat.


Kan nån snälla komma och laga mat åt mig? Eller se till så mamma & pappa kommer hem så dom kan ta hand om mig?

  Skulle inte sitta helt fel nu.

Av rebecka pettersson - 18 december 2010 13:38

Idag mår jag sämst. Har knappt sovit nått och är jätteförkyld.

KUL! Näe inte direkt.


Ska gå och dö i sängen nu. Hejdå

 

Av rebecka pettersson - 18 december 2010 13:23

Tjaaaaa!

Skrev inget igår för hade fullt upp. For till Umeå efter skolan med Ida och Linus.

Var tänkt att vi skulle ta bussen tio i tre men den gick inte så då skulle vi ta en tjugofem i fyra istället men den var såklart försenad så vi tog fyra bussen.


Det var den värsta bussen jag någonsin åkt. Lovar er att det hade varit varmare att sitta utanför bussen än i. Sen levde den om som jag vet inte vad. Inte nog med de för när vi kom utanför sävar hade det varit nån trafikolycka så vägen var avtstängd. Satt fast där en halvtimme ungefär. Vi kom iaf fram vid sju. Egentligen skulle vi vara framme fem, haha.


Vart iaf mat på donken och sen träffa jag min syrra snabbt och blahblahblhah. Mat på subway vart det också, hahaha. Nu orkar jag inte skriva mer för ingen kommer ändå orka läsa. Kul vare iaf. puss

 

Assa shiet måste flytta hit inom en snar framtid.

Av rebecka pettersson - 18 december 2010 01:09

assa shiet va trött jag är. Godnatt.

    

Ovido - Quiz & Flashcards