Alla inlägg den 20 december 2010

Av rebecka pettersson - 20 december 2010 09:34

Nån skönhetssömn vart det inte. Somnade vid fyra igår(idag) så idag ser jag mer död ur än levande. Fast kanske lika bra, då passar jag ju in med all snö. Lika vit iaf.


Är inte särskilt frisk idag heller men måste till skolan för jag har två prov. yeeey. Har egentligen bad också men det blir inget av. Så har bara tre lektioner.


Snart beger jag mig ut i vårat underbara vinterlandskap. Älskar verkligen snön. Får väl se om jag överlever.

    

Av rebecka pettersson - 20 december 2010 00:09

Kul att våran äckelkanin nyss kom in på mitt rum, hoppade upp i sängen, hoppade på mig och försökte bita mig i ansiktet. Synd för han att han inte har några tänder bara. Tror han egentligen bara är ledsen och deprimerad för att alla hatar honom och ingen vill fira jul med honom. Han har nog även insett att han inte kommer få några julklappar i år eftersom han inte har varit snäll.


Men om det skulle finnas nån där ute som vill skänka honom en liten julhälsning eller möjligtvis en liten julklapp så kan ni kontakt mig omgående. ring mig eller maila till rebecka_power@hotmail.com.

  

synd att han inte är lika söt nu som förra julen. Vill nån ha honom så ta han.

Ovido - Quiz & Flashcards