Alla inlägg den 27 december 2010

Av rebecka pettersson - 27 december 2010 16:14


VAD HÄNDER PÅ NYÅR?


Har seriöst ingen aning om vad jag ska göra (som vanligt då)

Känner typ för att låsa in mig och ligga i sängen hela dagen men det kändes inte så kul. Så har nån nått förslag HÖR AV ER!

Av rebecka pettersson - 27 december 2010 16:04

Har som sagt inte dött, nog för att jag vet att ni hade hoppats på det men tyvärr.

Har bara inte suttit vid datorn på några dagar utan istället umgåts med min family.


Julafton- umgicks med min familj  Fick många fina julklappar.

Juldagen- var med familjen och myste osv hela dagen.

Annandag jul- For till Robertsfors och hälsade på trevligt folk!


Har haft en jättebra helg!

   Det var allt från mig,hej.

 

Av rebecka pettersson - 27 december 2010 15:50

Hej. Nej jag har inte dött. Återkommer snart igen. Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards