Alla inlägg den 28 december 2010

Av rebecka pettersson - 28 december 2010 18:40

Tja!

Idag har jag i stort sätt inte gjort nånting. Eller jo jag har städat mitt rum och legat i sängen. Fast skönt de med. Sen har jag sett film med syster nyss. Eller hon sov mest. Kul att alla jag ser film med somnar så jag måste se själv. Okej jag ska inte säga så mycket för det brukar va jag som sover. Men endå...


Hade glömt logga ut från FB också så förlåt till alla som hade skrivit som jag inte svarade till. Ber så hemst mycket om ursäkt. DEt ska aldrig mer hända, jag lovar. eller så inte

Aja hör av er om det var nått viktigt ni ville.

  Enda bilden som finns på oss?....  

Av rebecka pettersson - 28 december 2010 00:47

Nu ska jag fortsätta se på julkalendern med min älskling.

 

Av rebecka pettersson - 28 december 2010 00:09

Ikväll har jag först sett på julkalendern. Sen vart jag trött och somnade framför datorn.  Då vaknade jag och vart sur och gick och la mig. Sen vakna jag upp av att FellanPellan kom. Vi gick till konsum och köpte nyttiga saker. Sen har vi bara sett på hem till midgård hela kvällen. Eller ja okej Felicia har nog mest sovit.

NYTTIGA SAKER

GLASS MED VARMA HALLON

FELICIA SOM SOVER I SOFFAN

   

Ovido - Quiz & Flashcards