Alla inlägg under december 2010

Av rebecka pettersson - 6 december 2010 19:36

och det är ....DRAGAN  

Av rebecka pettersson - 6 december 2010 17:59

Nu ska jag ha julkalendernmaraton. Har misast 5(!!!!) avsnitt. Inte bra

 

Av rebecka pettersson - 6 december 2010 17:54

Åt nyss en underbar middag gjord av min pappa. Han är heeeelt otrolig i köket alltså.Ni skulle bara veta! Synd bara att inte jag fick ärva hans kunskaper. Tur att jag är bra på så mycket annat då. Typ som att berömma mig själv.

    Kolla bara så söt jag är

Av rebecka pettersson - 6 december 2010 13:53

Tjaa!

Sämst dag hittills.

-snoozade en timme så fick lite brottom

-bussen var sen så vart sen till skolan

-när vi kommer till skolan har vi tydligen ingen lektion så hade hål en timme

-matten gick faktiskt helt okej

-hål en och en halv timme till

-sen har jag glömt skåpsnyckeln hemma också...

-svalde typ en hel klubba så nu har jag ont i halsen

-tangentbordet är stört så man måste trycka på n-knappen för att skriva m och tvärtom

blablablbalblablabla hejdå



Av rebecka pettersson - 5 december 2010 22:16

FellanPellan kom tillbaka, hihi. Jag lockade med lite kladdkaka.


YOU MADE A HOLE IN MY HEART, nanana

GOTT

KLADDIGT

SNYGGT

 

Av rebecka pettersson - 5 december 2010 19:30

Nu har Fellan farit. Sitter och dunkar julmusik på max. Ska skaffa mig ett liv nu. Hejdå



Av rebecka pettersson - 5 december 2010 16:30

Kul att Felicia har tjatat hela dagen att jag ska komma hem och sen nu när jag väl kommer hem så svarar hon inte.....fast jag älskar dig ändå sockerpullan

 

Av rebecka pettersson - 5 december 2010 16:22

Kom nyss hem från solbacken. Köpte ingenting för smart som jag är glömde jag kortet hemma. Fast jag hade det trevligt ändå. Det hade mamma också. Hon älskar att gå och handla med mig. Jag hänger på hon hela tiden och tjatar och får jag inte som jag vill så nyper jag hon i stjärten. Jag är verkligen pain in the ass. Haha fattar ni, Pain in the ass, haha fy vad rolig jag är.

 

Ovido - Quiz & Flashcards