Alla inlägg under december 2010

Av rebecka pettersson - 27 december 2010 16:04

Har som sagt inte dött, nog för att jag vet att ni hade hoppats på det men tyvärr.

Har bara inte suttit vid datorn på några dagar utan istället umgåts med min family.


Julafton- umgicks med min familj  Fick många fina julklappar.

Juldagen- var med familjen och myste osv hela dagen.

Annandag jul- For till Robertsfors och hälsade på trevligt folk!


Har haft en jättebra helg!

   Det var allt från mig,hej.

 

Av rebecka pettersson - 27 december 2010 15:50

Hej. Nej jag har inte dött. Återkommer snart igen. Puss

 

Av rebecka pettersson - 25 december 2010 01:15

...var kul. Hejdå

Av rebecka pettersson - 24 december 2010 01:27

Jag och Felicia såg film, frozen tror jag den hette. Skulle va en läskig film tror jag men vi skratta mest.


Sen for hon och så kom Sara och Anders. Sen ikväll har hela familjen sett på sunes jul. Mysigt värre. Somnade i soffan och vaknade nu.


Ska lägga mig nu. Älskar att vakna upp och veta att det är julafton. lovely. Godnatt.

 

Av rebecka pettersson - 23 december 2010 19:10

...Jag älskar honom...

 

 

 

och han älskar mig

Av rebecka pettersson - 23 december 2010 18:58

Igår spårade det. Inte direkt oväntat.

Fast vart inte så jättesent. La oss och såg Sandor slash Ida fast jag somnade. Inte heller så oväntat. Sen for Alice hem imorse :(


Idag har jag fixat allt det sista. Sen kom Felicia hit så vi bytte julklappar och även Madde kom så vi har också bytt. Har nyss ätit pizza och så och nu sitter jag och väntar på Felicia. Ska hitta på nått kul nu som fördriver tiden. Hejdå

 

Av rebecka pettersson - 23 december 2010 00:44

Klockan är efter tolv. Nu börjar det spåraaaa

 

 

 

 

 

Av rebecka pettersson - 22 december 2010 23:55

När vi kom hem vart det mys för hela slanten. Städade först mitt rum och gjorde det mysigt med ljus och sen slog vi in julklappar. Äntligen börjar julkänslan komma.

      Mina paket vart rosa i år, hihi

Ovido - Quiz & Flashcards