Alla inlägg under december 2010

Av rebecka pettersson - 12 december 2010 23:24

Hann inte se klart beckfilmen så ska se den nu.

Men först blir det en snabbdusch så jag tinar upp. Är is.

Godnatt

 

Av rebecka pettersson - 12 december 2010 23:17

Kom nyss hem från koppar. Var och kollade på luciatåget. Mycket fint. Kolla bara vilka fina bilder jag tog

 

 

 

 

 

 

Av rebecka pettersson - 12 december 2010 21:36

Tar en paus och ser den här

 

Av rebecka pettersson - 12 december 2010 20:30

 

Av rebecka pettersson - 11 december 2010 17:25

 

Av rebecka pettersson - 11 december 2010 15:24

  Min pappa är snygg, ska vi hångla?  

Text och musik : Alice Lindberg & Rebecka Pettersson


Det är du och jag mot världen,vi möttes där på färden,

mot våra drömmars mål,med schampo och tvål.

Vi blev ett, lika livfulla som mormors porträtt.

Hon har det där på en vägg, och Nemos favoritord är skägg.

Gröten var god, min mens forsar som en flod.

Nu ska jag gå och kväva mig i en sopsäck,du har en nice häck.

Puss och kram, ses på stan.



Av rebecka pettersson - 11 december 2010 15:20

Garderoben är nu lagad, rensad och städad.

Lite skillnad iaf.

FÖRE

 

EFTER

 

Lyckades iaf rensa bort två påsar.

  *STOLT*

Av rebecka pettersson - 11 december 2010 15:16

Några timmar senare....

  Äntligen färdigt!

Nu är det så rent så att man kan slicka golvet, inte minsta lilla damm kan ni hitta i mitt rum nu.


Skapa flashcards