Alla inlägg den 1 januari 2011

Av rebecka pettersson - 1 januari 2011 10:17

Kul att datorn hade dött när jag kom tillbaka från toan...

Så har suttit typ en timme och spelat spel på mobilen för det är det enda som finns att göra. Förutom att sova. Men jag är ingen pussy så jag ska hålla mig vaken.


Tur att Samuel vakna så att han kunde logga in på datorn åt mig.


Har iaf hunnit sminka om mig och fixat mig lite men ser ändå ut som sju svåra år. Mina ögon svider och är röda och mitt huvud dunkar. great.För att inte tala om påsarna under ögona. Och mitt hår är en annan historia. Har ungefär ett års förbrukning av hårspray + masas glitterspray så det har samma konsistens som frigolit ungefär.


Men sova & klaga kan man göra i graven för det har jag inte tid med idag. För idag ska Alice firas på sin stora dag. Det kommer massa folk hit som ska gratta hon osv. Får se om jag stannar här tills imorrn eller om jag far hem och sover.

typ jag just nu

Av rebecka pettersson - 1 januari 2011 09:12

Sen vare ju tänkt att vi skulle vara vakna hela natten men nu har alla däckat utom jag, haha kul. Så sitter här alldeles själv och väntar på att dom ska vakna.


Ska springa och kissa nu för typ femte gången på en timme, hihi. Kommer säkert däcka på toan, wihooooo

  

Fortfarande lika taggad

Av rebecka pettersson - 1 januari 2011 09:09

Frågan är väl vad vi hade fått i oss

  

  

  

  

  

  

   

   

   

     


Av rebecka pettersson - 1 januari 2011 08:51

Vad som hände sen är det ingen som vet....

                  

Kan väl säga som så:

-spårad singstar

-spårade sms

-sanning & konka

-spårad dans

-folk som däcka överallt

osvosv.....allt kan väl beskrivas med ett ord. SPÅRAT

Av rebecka pettersson - 1 januari 2011 08:48

Sen får vi ju inte glömma världens bästa Alice som fyller 18 år idag!

Grattis baby, jag älskar dig!

  

Första kortet som togs på 18åringen. Prick klockan 00.00

Av rebecka pettersson - 1 januari 2011 08:40

Sen vid tolvslaget gick vi självklart ut.

  

  

  

  

  

  

  


Ovido - Quiz & Flashcards