Alla inlägg den 2 januari 2011

Av rebecka pettersson - 2 januari 2011 21:20

YEEEEEEEEEES!

Färjestad vann! Men det var en riktigt jämn och spännande match.

Serieledning nu!

GILLA MED STORA BOKSTÄVER!

 

Av rebecka pettersson - 2 januari 2011 17:39

NU DRAR VI TILL HAMN OCH SER HOCKEY

HEJA FÄRJESTAD!!!!

 

Av rebecka pettersson - 2 januari 2011 13:28

KUL ATT MITT RUM SÅG UT SÅHÄR NÄR JAG FOR

  OCH SÅHÄR NÄR JAG KOM HEM....

  Har visst fått en inneboende. Kul

Av rebecka pettersson - 2 januari 2011 13:24

Vi la oss vid tio igår men somna inte förens vid tolv.Vart massa bus istället.

Var alltså vaken i 36 timmar. Det känns.


Sov nio timmar inatt och tog sen bussen hem imorse. Slapp betala bussen wihooo.

Nu är jag hemma. hejdå.

 

Av rebecka pettersson - 2 januari 2011 13:12

Vid lunch for alla hem så jag och Alice dega lite till. Sen kom en massa folk som skulle äta mat och gratta henne. Och så kom Towe & Filip.


Alla var jättetrött så vi typ halvsov men så vare en lite tjej där som ville leka med oss. Så hon väckte oss hela tiden och hoppa på oss och var helt galen. Så det gick inte att sova.

STOLT FÄRJESTADARE

Ni ser ju bara vad galen hon är

En bild hon tog på sig själv

Best friends

Passa er

 

Av rebecka pettersson - 2 januari 2011 13:09

Igår var vi alla väääääldigt trötta och slitna så vi låg mest i soffan och dega.

 

     

Ovido - Quiz & Flashcards