Alla inlägg den 6 januari 2011

Av rebecka pettersson - 6 januari 2011 23:38

Sitter och lyssnar på julmusik. Vill inte att julen ska ta slut. Insåg att jullovet också snart är slut. bläääääää


Så vad händer imorrn då? Ingen aning faktiskt. Vill hitta på nått kul.

ÄR ÖPPEN FÖR ALLA FÖRSLAG!


Ring och väck mig imorrn, helst innan klockan sju på morgonen. Vill ta vara på sista dagarna av lovet. Fast näe ska nog sova länge imorrn. blääää måste hitta på nått kul imorrn,måstemåstemåste

Av rebecka pettersson - 6 januari 2011 23:32

Imorse när vi vakna kändes det att man levde. Mådde inge vidare. Krigade oss upp iaf och tog bussen hem. Alice stannade inte så länge utan svek mig..........


Mina päron hade bjudit massa folk på mat så det vart gomat och efter de hockey som inte gick nå vidare. Ganska väntat. somnade sen och har legat i sängen all night long.

 

bildbrist

Av rebecka pettersson - 6 januari 2011 23:17

Ja vart ska man börja....gårdagen var asm!

Tog oss till hamn. Såg mest Tv först och hockeyn ofc. Sen vart det massa dans osv.

Felicia svek oss och for hem så jag och Alice fortsatte dansa all night long. Näe inte riktigt. Vi badade mitt i natten och hade det mysigt. Sen såg vi hockeyn, eller okej Alice sov och jag såg. Hela kvällen var iaf....ja ni kan ju lista ut vad...just de

SPÅRAD

    

 

 

 

 

 

 

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards