Alla inlägg den 12 januari 2011

Av rebecka pettersson - 12 januari 2011 23:28

Höll på somna vid halv nio så hade tänkt lägga mig tidigt ikväll men så verkar det inte bli.

Gör inget eftersom jag börjar halv tolv imorrn =D


Har bara tre lektioner och den sista är idrott och då ska vi åka skidor.

Egentligen HATAR jag skidor men nu är jag jättetaggad.

Jag och Ida ska åka offpist eller vad det heter, Haha lär inte sluta bra

  Bild från förra årets skidtur...

Av rebecka pettersson - 12 januari 2011 23:07

NÅGON SOM HAR LUST ATT KÖRA TILL LULEÅ PÅ FREDAG ELLER LÖRDAG?!?!?


SNÄLLLLLLLLLLLLLLLLLAA!

Av rebecka pettersson - 12 januari 2011 23:01

Erkänn att det är det finaste ni någonsin sett...

  Gjord av ingen mindre än IDA   

Av rebecka pettersson - 12 januari 2011 22:49

Två lektioner idag kändes inte så värt. Stannade kvar på skolan med Ida och for på träslöjden och gjorde klart mitt pussel.


Vart mat på dallas, inte bra fast gott. Tog sen bussen till Campus där vi såg innebandymatch mellan Clemens och Kåge. Det vart 5-5 tror jag.


Tog sen bussen he. Bra dag med bra folk!

 

Av rebecka pettersson - 12 januari 2011 09:40

Vaknade tjugo i nio och jag börjar halv. Väckarklockan hade inte ringt?!?!

Kollade iaf på mobilen och hade fått ett sms om att vi inte hade nån lektion, så det var bara att sova vidare=D


Skulle egentligen ha tagit halv bussen men missade den, hehe.

Känns inte så värt att fara til lskolan, har bara svenska och musik.

Aja måste fara...

 

Ovido - Quiz & Flashcards