Alla inlägg den 17 januari 2011

Av rebecka pettersson - 17 januari 2011 22:55

Vart inte mycket plugg ikväll men skit samma får mvg ändå.Det får jag alltid.


Ska lägga mig nu och sova. Är jättetrött och det är jättebra för då kanske jag somnar jättesnabbt så jag får sova jättelänge så då är jag jättepigg imorrn.

Hoppas de.

GODNATT

  Shut up

and sleep with me

Come on why don't you sleep with me
Av rebecka pettersson - 17 januari 2011 19:43

Kom nyss in efter en trevlig promenad med FellanPellan. Pratade en massa. Mest om ifall en sån där grej som sprutar snö heter snömaskin,snökattapullt,snökanon,snöfräs eller snöslunga. Kom fram till att det sista var rätt.


Nu ska jag göra te och sen blire pluggning för hela slanten.KUL

    

BRB

Av rebecka pettersson - 17 januari 2011 18:36

Ska ut på en promenix med min vän som jag inte har träffat på länge.

Tjing

 

Av rebecka pettersson - 17 januari 2011 18:24

Har kirrat lite ny musik till telen. Här är lite smakprov. Att jag har bra musiksmak! veeeet

Anya Marina - Whatever You Like


Kanye West - Love Lockdown


Robyn - Indestructible



Av rebecka pettersson - 17 januari 2011 18:15

Idag var jag trött när jag vaknade. Somnade två igår. Inte bra.


Skolan var rätt kul ändå. Hade BF,matte, svenska och bild. På bilden gör vi olika insekter i lera. Maria gör en skalbagge. Den ser ut såhär

  Såhär ser Maria ut

  Såhär ser min nyckelpiga ut

  Såhär ser jag ut

  Såhär ser Emmas vad det nu är ut

 

Efter skolan gick jag med Maria till stan. Mötte sen Andreas och åkte buss med han hem. Sen har jag ätit och nu sitte rjag här. Nu vet ni. Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards