Alla inlägg den 18 januari 2011

Av rebecka pettersson - 18 januari 2011 22:58

Imorrn ska jag först gå till nordanå, säga att jag inte ska vara med på idrotten, gå tillbaka till skolan, sitta där och vänta, gå på teater,sitta och vänta ännu mer och sen ha musik. Rolig dag. Sen slutar jag halv två och vi får se vad som händer då

(det rimma)


Nu ska jag sova. Lääääänge ska jag sova och inget ska få störa mig.

Hörs imorrn puss

    

Av rebecka pettersson - 18 januari 2011 22:14

Nyduschad med hårinpackning & ansiktsmask. Grrr

 

Av rebecka pettersson - 18 januari 2011 21:12

Guds gåva till mig

 

 

 

Muuuuums

Av rebecka pettersson - 18 januari 2011 20:51

Min käre far fick magsjuka inatt. Blää så nu är typ hela ursviken smittat av magsjuka.

Ville därför inte fara hem idag utan tog mig en sväng på stan.själv

Hatar egentligen att gå på stan själv men idag vare faktiskt skönt.


Hittade lite grejer och hann även med några ärenden. Men tillslut stängde ju allt så var tvungen att fara hem.....magsjuka here I come....funderar påa att sova ute inatt.

Två tröjor

  Trosor

  Nagelack,örhängen & ansiktsmask

 

Av rebecka pettersson - 18 januari 2011 19:39

Tjabba tjena hallå blokken.


Imorse när jag vaknade kände jag mig död, dödare, dödast.

Vart inte mycke sömn inatt men men.


Skolan idag var jobbig. Fast provet gick jättebra ofc. MVG GARANTERAT!

Annars har dagen varit jobbig. Fast hade hål och då gick in till stan och mötte mamma óch gick på stan med hon ett tag, mysigt. Sen gick jag tillbaka till skolan och hade religion och  det var jätteroligt. INte


Här vare tänkt att det

att det skulle var bilder

från  dagen men det

går inte att he in dom.

Ovido - Quiz & Flashcards