Alla inlägg den 20 januari 2011

Av rebecka pettersson - 20 januari 2011 23:50

Nystädat rum och nybäddad säng. Även väskan är packad. Bra Rebecka!

Ska slänga mig i säng nu så jag orkar upp imorrn.


Drar söderut imorrn efter skolan.Hoppas på lite varmare klimat. Bikinin är då nerpackad. Näe men imorrn drar jag och gör umeå osäkert.


Lär väl vara superkass uppdatering i helgen men som om jag bryr mig?

Näe inte direkt, daaaaaaaaaaah

godnatt.

 

Av rebecka pettersson - 20 januari 2011 22:06

Världens absolut sämstast dag idag!

Hittade det här i min säng då jag kom hem...kiss och bajs

Hedde sönder mina nya byxor det första jag gjorde

Mitt rum ser ut såhär för tillfället


Plus att:

-jag har inte packat än

-har inget att ha på mig imorrn

-datorn är sär

-msn funkar inte

-jag har för mycket att göra men för lite tid


måste gitta och det NUUUUUUUUUUU

!!!

Av rebecka pettersson - 20 januari 2011 22:00

YEEEEEEES HITTA EN DATOR SOM FUNKAAAAA!!

MITT LIV ÄR RÄDDAT!!

Fast msn funka inte......skit samma

Av rebecka pettersson - 20 januari 2011 21:32

ÅHHHHH BLIR GALEN!!!!!!

Sa till Felicia att nu kommer säkert djurgården göra mål, då det var tio sekunder kvar, och SJÄLVKLART gör dom de..........

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH emoemo cutcut


Nu ska min egna hemmafru laga glass med varma hallon till mig. Fast nu kalla hon mig bajsstjärt. Själv är hon en turkrumpa.

 

Av rebecka pettersson - 20 januari 2011 19:57

Kommer inte kunna blogga mer på ett tag. Våra datorer har fått nå slags virus typ så det går inte att göra nånting. Allt bara blinkar osvosv...har suttit och gråtit floder eftersom jag är beroende av datorn och kommer inte överleva.


Dessutom är min familj den mest oteckniska som finns så jag gissar på att nån kommer fixa felet om hmm...ca en månad kanske. Tur att mamma är snäll och lånar ut datorn till mig, hihih.Tack mamma!


Vill ni nått så får ni smsa eller ringa för kommer inte sitta vid datorn.

PUSS


Av rebecka pettersson - 20 januari 2011 19:36

Tjena tjena årets solbränna.

Näe inte direkt. Ville bara dö när jag gick ut imorse, sviiiinkallt. Skulle ha stannat i sängen.


Skolan var iaf inge kul idag. Hade skridskor sista lektionen i -40 grader. Okej kanske inte men nästan. Kallt var det iaf kan jag lova. Visade klassen mina skridskorskills iaf. Spelar ju egentligen i färjestad men har tagit en paus eftersom jag måste gå i skolan.


Slutade iaf halv tre och då mötte jag upp FellanPellanPillanPullan. Vi strosa runt på stan. Hittade ett par byxor och två på trosor. Kom nyss hem och har ätit världens äckligaste mat och sen har jag gråtit. Mer om de sen. Hej så länge.


Jag älskar vintern, snön och kylan

 

Av rebecka pettersson - 20 januari 2011 08:20

Chacha!

Ligger fortfarande i sängen och funderar starkt på att ligga kvar här.

Kändes jobbigt att fara till skolan...få se om jag far.

Skapa flashcards