Alla inlägg den 22 januari 2011

Av rebecka pettersson - 22 januari 2011 21:08

chillar

              

Av rebecka pettersson - 22 januari 2011 19:32

Sitter och sjunger allsång med Sara

  Du får inte stoppa köttbullar i näsan Markus   


Näe men Bolibompa är typ ändå bra.

Av rebecka pettersson - 22 januari 2011 17:08

Vart att vi hyrde film igår. Karate kid. Redan efter en minut satt jag och Sara och grät. Hon grät för att han var tvungen att lämna sin bästa kompis och jag för att hon grät. Haha så typiskt oss. Filmen var iaf typ den bästa jag sett. Grymt bra!


Dock så somnade jag, som vanligt. Sen när jag vakna var jag pigg så det tog ett tag innan jag somna.


Tog sovmorgon idag. Vaknade vid tolv och såg klart filmen. Sen dega vi fram till två då vi for på affärer. Köpte ingenting eftersom jag inte har nå pengar. ska äta nu hejdå

  

jag är kär

Skapa flashcards