Alla inlägg den 23 januari 2011

Av rebecka pettersson - 23 januari 2011 23:35

Har inte blivit mycket plugg ikväll. Vart ni förvånade? näe inte jag heller.

Har spelat fifa istället, heh näe jag är inte beroende. eller jo


Måste iaf lägga mig nu eftersom jag ska upp halv sex imorrn. Bussen till skell går kvart i sju, yeeeey tagga! NOT Lär ju inte somna på ett tag iaf eftersom jag har vänt på dygnet. Får skylla mig själv. Nu ska jag borsta gaddarna.

Smell you later. Puss

  

Bra

Av rebecka pettersson - 23 januari 2011 21:39

Kom på att jag har prov imorgon. Bra Rebecka, kanske dax att börja plugga då...

     

Av rebecka pettersson - 23 januari 2011 19:45

Seg dag idag. Är helt slut. Sitter och ser handboll nu medans Sara tapetserar.

Och nu vann Sverige, niiiiiice!


Taggar solsidan som börjar snart. Haha har längtat hela dagen.

Nu ska jag hjälpa Sara hejdå.

   jag är söt

Av rebecka pettersson - 23 januari 2011 11:03

Godmorgon. Nu ska jag spela Fifa.

  

Av rebecka pettersson - 23 januari 2011 02:20

Gjorde väääärldens snyggaste mål i fifa, asså shiet ni skulle ha sett!!

Självklart så var jag Arsenal eftersom jag hejar på dom. Eller hur vare Andreas?


Näe men jag börjar bli riktigt bra på fifa. Kommer snart bli en tönt som sitter hemma och spelar hela dagarna. Fast näe.


Nu ska jag iaf sova. På återseende

  

Av rebecka pettersson - 23 januari 2011 00:12

Har spelat fifa ikväll. Har inte gjort ett enda mål än hehe. Men har tagit en paus nu och ser solsidan sen blir det mer spelande. Kulkul

 

Ovido - Quiz & Flashcards