Alla inlägg under januari 2011

Av rebecka pettersson - 12 januari 2011 22:49

Två lektioner idag kändes inte så värt. Stannade kvar på skolan med Ida och for på träslöjden och gjorde klart mitt pussel.


Vart mat på dallas, inte bra fast gott. Tog sen bussen till Campus där vi såg innebandymatch mellan Clemens och Kåge. Det vart 5-5 tror jag.


Tog sen bussen he. Bra dag med bra folk!

 

Av rebecka pettersson - 12 januari 2011 09:40

Vaknade tjugo i nio och jag börjar halv. Väckarklockan hade inte ringt?!?!

Kollade iaf på mobilen och hade fått ett sms om att vi inte hade nån lektion, så det var bara att sova vidare=D


Skulle egentligen ha tagit halv bussen men missade den, hehe.

Känns inte så värt att fara til lskolan, har bara svenska och musik.

Aja måste fara...

 

Av rebecka pettersson - 11 januari 2011 21:26

Ser film med mamma och ska fortsätta med det nu.

Äcklet har jag kastat ut genom fönstret med huvudet före.

Fast näe det har jag inte alls det, han får också vara med och mysa med oss.

 

Visst ser vi ut att ha det mysigt

Av rebecka pettersson - 11 januari 2011 20:13

Nu ska jag lägga mig framför TVn med detta äckel som förföljer mig 24/7. FRED

 

Av rebecka pettersson - 11 januari 2011 19:47

-Vaknade

-Fick skjuts till skolan

-var i skolan

-tog bussen hem

-åt jättegod kycklingsallad till middag

-la mig i sängen

-sov

-vaknade

Så mycket har jag hunnit göra idag. Älskar mitt händelsefulla liv!

Av rebecka pettersson - 10 januari 2011 23:23

Skööööönt att duscha!

Nu ska jag slänga mig isäng. Lär sova gott inatt alltså.


Ikväll blir det wallander jag ska sätta på!

 

Godnatt alla mina älsklingar!

Av rebecka pettersson - 10 januari 2011 22:52

HOPPAS VERKLIGEN ATT PLANERNA FÖR HELGEN BLIR AV!

GAAAAAAAAAAAAH!

Av rebecka pettersson - 10 januari 2011 22:48

Är helt slut i hela kroppen nu. Ska fika och sen duscha och sen blir det sängen.


Ska dricka det här

och äta den här

  mums

Ovido - Quiz & Flashcards