Alla inlägg under januari 2011

Av rebecka pettersson - 10 januari 2011 22:37

Super bra dag idag!

Skolan var väl inte så kul, fast fick ju äntligen träffa min älskling!

Efter skolan tog jag, Ida, Jocke och Ante bussen hem till Ida.

Där klädde vi på oss massor med kläder och sen bar det iväg med skotrar mot Kåge.


Skoterturen var heeeeelt amazing!

Fort gick det och flög gjode jag! Men kul var det!

Kan gissa på att jag såg ut ungefär såhär hela vägen.

 

Vi tog oss iaf till Kåge där vi åt mat och sen chilla. Vid halv nio fick vi skjuts till stan sen vare bara att sitta och vänta på bussen hem.

Av rebecka pettersson - 10 januari 2011 09:06

Godmorgon!

Var tänkt att jag skulle duscha nu på morron men det hann jag inte....

Så idag blir det mjukis och mössa. Me like

 

Av rebecka pettersson - 9 januari 2011 23:43

Skola imorrn. bläääää

Längtar verkligen inte! Eller jo förresten det gör jag visst, eller inte till skolan men till IDA

Har inte träffat hon på hela lovet (!!!!!)

Så vi har mycket att ta igen =D

   

Du är bäst!  

Av rebecka pettersson - 9 januari 2011 21:35

Nu ska jag sätta på Tsatsiki!

 

mums

Av rebecka pettersson - 9 januari 2011 20:51

  Insåg just att jag glömt läxan i skolan, bra Rebecka mycket bra. Ännu ett till IG  

Av rebecka pettersson - 9 januari 2011 20:42

NU SKA JAG:


  • TVÄTTA KLÄDER

  • RENSA MAILEN

  • FRAMKALLA KORT


  • SE FILM

  • GÖRA LÄXAN

  • FIKA
Av rebecka pettersson - 9 januari 2011 20:30

Tacotallrik på dallas till middag satt inte helt fel kan jag lova er! Fast orkade typ bara hälften, hehe. Har bara sett tv ikväll. Först one tree hill och sen teen mom. Seriöst one tree hill måste vara bästa serien som någonsin gjorts. ÄLSKA


Nu ska jag fortsätta lyssna på julmusik med mamma som sjunger så fint. Not

Såhär fina är jag och macgyver idag.

 

Han vill hälsa till sin mamma en stor puss och kram. Han saknar dig jättemycket och hoppas du inte blir allt för sur över att han kisade och bajsade i din säng igår.

Av rebecka pettersson - 9 januari 2011 20:27

Okej har kvar bloggen ett tag till iaf...

Fast bara ifall ni kommenterar mera. Hatar att skriva då ändå ingen kommenterar. Jag ser ju att ni läser så   


Sen förväntar jag mig kommentarer dagligen av dessa pojkar

 

Ovido - Quiz & Flashcards