Alla inlägg under januari 2011

Av rebecka pettersson - 25 januari 2011 07:54

Tjeeeeenare mannen!

Får skjuts till skolan idag, det gillas!

Har världens jobigaste dag idag, bara tråkiga lektioner. Och inte nog med det, måste stanna i stan efter skolan för att vara på skolan ikväll. Vet inte ens vilken tid eller vart jag ska men det ordnar sig säkert, förhoppningsvis. Kommer väl hem ikväll nån gång.

Smell you lat3r.

Av rebecka pettersson - 24 januari 2011 22:15

Nyduschad och nymålade naglarm jätefint!

Ska bege mig mot sängen nu. Är jättestolt över att jag har hållit mig vaken tills nu. Hoppas bara jag inte blir pigg nu så jag inte kan sova, vore ju för hemskt :(


Har skola imorrn från halv nio till kvällen nån gång. Är öppet hus på skolan så kom dit vetja. Eller så inte. Aja godnatt!

 

Av rebecka pettersson - 24 januari 2011 20:24

          

Förutom i skolan så umgås jag mycket med denna flicka^

Av rebecka pettersson - 24 januari 2011 18:30

1a dagens bild: En person som du umgås mycket med
2a dagens bild. En bild på dig själv
3dje dagens bild: En bild på någon i din familj
4de dagens bild: En bild på en konstig tid i ditt liv
5e dagens bild: En gammal bild på dig själv
6e dagens bild: En bild på du och en vän du inte varit med på länge
7de dagens bild: En bild som du aldrig lagt upp
8de dagens bild: En person som du saknar
9de dagens bild: Någon i din släkt
10de dagens bild: Någon du tycker är väldigt snäll
11te dagens bild: En person du kan berätta allt för
12te dagens bild: En bild på din vardag
13de dagens bild: Du och någon klasskompis

14de dagens bild: En bild som påminner dig om gamla tider
15de dagens bild: En person som du vill vara med
16de dagens bild: En ful bild på dig själv
17de dagens bild: En ovanlig bild
18de dagens bild: En bild på din fritid
19de dagens bild: En person som är snygg
20de dagens bild: En bild på dina närmaste
21a dagens bild: En person som alltid ställer upp för dig
22a dagens bild: En bild på en tid du saknar
23dje dagens bild: En bild från i sommras
24de dagens bild: En bild som gör dig glad
25te dagens bild: En person som alltid gör dig glad
26te dagens bild: Någon/några du alltid har roligt med
27de dagens bild: En bild som du alltid skrattar åt
28de dagens bild: En tokig bild
29de dagens bild: Den nyaste bilden på dig själv
30de dagens bild: Någon du aldrig kommer släppa taget om!
Av rebecka pettersson - 24 januari 2011 17:50

Inlägget innan var inte seriöst bara så ni vet. Skulle aldrig ta nån av dom bilderna.


Provet idag gick jättebra fast det var jättelätt.

Hann med halv tre bussen hem också. Vart hemmagjord pizza till middag, skitgott.


Nu skulle jag helst av allt vilja ta en powernap men jag ska hålla mig vaken!!!

Måste skriva en läslogg till min bok. blääää

Av rebecka pettersson - 24 januari 2011 10:39

Ska skriva ett brev till min handelare. Måste ha en bild på mig själv. Har letat upp några fina, vilken tycker ni jag ska ta?

1.

 

2.

 

3.

4.

5.

 

6.

7.

 

8.

9.

 

10.

 

11.

12.

 

13.

14.

15.

16.

17.

          Vilken tycker ni???

Av rebecka pettersson - 24 januari 2011 10:26

Sitter på skolan nu. Håller på dööö av värme. Rena rama bastun i datasalen.


Vill hem så fort som möjligt och sova. Vaknade sex och fick lite bråttom. Vart en snabbdusch och sen fick jag skjuts till bussen. Lyckades sova en halvtimme på bussen ungefär.Inte bra. aja nu ska jag jobba. fred

Av rebecka pettersson - 23 januari 2011 23:35

Har inte blivit mycket plugg ikväll. Vart ni förvånade? näe inte jag heller.

Har spelat fifa istället, heh näe jag är inte beroende. eller jo


Måste iaf lägga mig nu eftersom jag ska upp halv sex imorrn. Bussen till skell går kvart i sju, yeeeey tagga! NOT Lär ju inte somna på ett tag iaf eftersom jag har vänt på dygnet. Får skylla mig själv. Nu ska jag borsta gaddarna.

Smell you later. Puss

  

Skapa flashcards