Alla inlägg under januari 2011

Av rebecka pettersson - 20 januari 2011 08:20

Chacha!

Ligger fortfarande i sängen och funderar starkt på att ligga kvar här.

Kändes jobbigt att fara till skolan...få se om jag far.

Av rebecka pettersson - 19 januari 2011 23:25

Ska sova nu. Hoppas jag får oväntat besök inatt med hihih.

Sovmorgon imorrn och skridskor, livet kunde inte varit bättre.

Godnatt

Av rebecka pettersson - 19 januari 2011 21:37

Felicia ville bara att alla ska se hur duktig hon är. Hon fick VG utan att hon hade pluggat nånting. Bra gjort stumpan :*

 

Av rebecka pettersson - 19 januari 2011 19:49

Fick de här nyss,,,

  Su nu är hon tydligen påväg hit ;)

Av rebecka pettersson - 19 januari 2011 19:29

Var en duktig flicka idag och lagade mat till min family. Den vart inge god. Eller skoja bara klart den vart god,går inte beskriva med ord helt amazing alltså.


Skulle va med Felicia ikväll men vette tusan hur det blev med de?

Satt mig framför TVn och lovade mig själv att inte somna. Försökte verklige in i det sista med att hålla mig vaken men varken att he tändstickor i ögona eller att tejpa upp ögona funkade...


Vaknade upp av att pappa ringde. Han hade tydligen åkt utan att jag märkt de....fast jag hade sagt hejdå till han? hahah inte direkt ovanligt att jag pratar i sömnen.


Får se vad jag ska hitta på nu. Felicia verkar inte vilja komma hit :( taskmört

mmmm visst ser de gott ut     

Av rebecka pettersson - 19 januari 2011 17:24

GRATTIS GAMLING, 18 ÅR!!!


 

Av rebecka pettersson - 19 januari 2011 15:20

Vart inte mycke sömn inatt heller. Kunde inte somna. Låg och smsade med min syster som låg i rummet brevid och kunde inte heller sova haha. Sen vid klockan ett kom

Mr Hemlig och sov med mig. Fast imorse när jag vakna var han borta...


Fick iaf skjuts till skolan av pappi.Orkade inte gå till nordanå så satt på skolan en timme och väntade på teatern som var lite konstig. Sen vart det lunch och mer vänta tills musiken börja. Slutade efter det, alltså tjugo över ett, riktigt niiice.

 

Av rebecka pettersson - 18 januari 2011 22:58

Imorrn ska jag först gå till nordanå, säga att jag inte ska vara med på idrotten, gå tillbaka till skolan, sitta där och vänta, gå på teater,sitta och vänta ännu mer och sen ha musik. Rolig dag. Sen slutar jag halv två och vi får se vad som händer då

(det rimma)


Nu ska jag sova. Lääääänge ska jag sova och inget ska få störa mig.

Hörs imorrn puss

    

Skapa flashcards