Alla inlägg under januari 2011

Av rebecka pettersson - 18 januari 2011 22:14

Nyduschad med hårinpackning & ansiktsmask. Grrr

 

Av rebecka pettersson - 18 januari 2011 21:12

Guds gåva till mig

 

 

 

Muuuuums

Av rebecka pettersson - 18 januari 2011 20:51

Min käre far fick magsjuka inatt. Blää så nu är typ hela ursviken smittat av magsjuka.

Ville därför inte fara hem idag utan tog mig en sväng på stan.själv

Hatar egentligen att gå på stan själv men idag vare faktiskt skönt.


Hittade lite grejer och hann även med några ärenden. Men tillslut stängde ju allt så var tvungen att fara hem.....magsjuka here I come....funderar påa att sova ute inatt.

Två tröjor

  Trosor

  Nagelack,örhängen & ansiktsmask

 

Av rebecka pettersson - 18 januari 2011 19:39

Tjabba tjena hallå blokken.


Imorse när jag vaknade kände jag mig död, dödare, dödast.

Vart inte mycke sömn inatt men men.


Skolan idag var jobbig. Fast provet gick jättebra ofc. MVG GARANTERAT!

Annars har dagen varit jobbig. Fast hade hål och då gick in till stan och mötte mamma óch gick på stan med hon ett tag, mysigt. Sen gick jag tillbaka till skolan och hade religion och  det var jätteroligt. INte


Här vare tänkt att det

att det skulle var bilder

från  dagen men det

går inte att he in dom.

Av rebecka pettersson - 17 januari 2011 22:55

Vart inte mycket plugg ikväll men skit samma får mvg ändå.Det får jag alltid.


Ska lägga mig nu och sova. Är jättetrött och det är jättebra för då kanske jag somnar jättesnabbt så jag får sova jättelänge så då är jag jättepigg imorrn.

Hoppas de.

GODNATT

  Shut up

and sleep with me

Come on why don't you sleep with me
Av rebecka pettersson - 17 januari 2011 19:43

Kom nyss in efter en trevlig promenad med FellanPellan. Pratade en massa. Mest om ifall en sån där grej som sprutar snö heter snömaskin,snökattapullt,snökanon,snöfräs eller snöslunga. Kom fram till att det sista var rätt.


Nu ska jag göra te och sen blire pluggning för hela slanten.KUL

    

BRB

Av rebecka pettersson - 17 januari 2011 18:36

Ska ut på en promenix med min vän som jag inte har träffat på länge.

Tjing

 

Av rebecka pettersson - 17 januari 2011 18:24

Har kirrat lite ny musik till telen. Här är lite smakprov. Att jag har bra musiksmak! veeeet

Anya Marina - Whatever You Like


Kanye West - Love Lockdown


Robyn - Indestructible



Ovido - Quiz & Flashcards