Alla inlägg under januari 2011

Av rebecka pettersson - 17 januari 2011 18:15

Idag var jag trött när jag vaknade. Somnade två igår. Inte bra.


Skolan var rätt kul ändå. Hade BF,matte, svenska och bild. På bilden gör vi olika insekter i lera. Maria gör en skalbagge. Den ser ut såhär

  Såhär ser Maria ut

  Såhär ser min nyckelpiga ut

  Såhär ser jag ut

  Såhär ser Emmas vad det nu är ut

 

Efter skolan gick jag med Maria till stan. Mötte sen Andreas och åkte buss med han hem. Sen har jag ätit och nu sitte rjag här. Nu vet ni. Hejdå

Av rebecka pettersson - 16 januari 2011 23:56

Nu sa jag skalla kudden och hoppas på att jag kan sova.

Har en liten sovmorgon imorrn också. Börjar fem i tio men måste ta tio över nio bussen.

Jaja hörs imorrn,


GODNATT!

Av rebecka pettersson - 16 januari 2011 23:15

Ni missade väl inte solsidan idag?

Haha lätt bästa serien som finns..

Av rebecka pettersson - 16 januari 2011 23:02

Ser den här nu

 

Av rebecka pettersson - 16 januari 2011 22:49

Somnade klockan tio igår, en lördagkväll haha. Vaknade vid tolv imorse så har äntligen fått sova ut. Idag har jag inte gjort ett skit egentligen. Sett på TV,suttit vid datorn, sett julkalendern sett mer TV och sett film. Mycket rolig dag!


Har även spenderat tid med mina kära systrar.

 

Av rebecka pettersson - 15 januari 2011 19:36

Sitter och kollar igenom massa gamla bilder på datorn.

Bjuder på några från sommarn 2009

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Minns den sommarn. Var med Felicia och Alice 24/7.



Av rebecka pettersson - 15 januari 2011 19:21

Snart kommer denna flicka hit och stannar till imorrn

  Hoopas hon vill leka med mig.

Av rebecka pettersson - 15 januari 2011 19:15

ÅNEEEEJ såg nyss att dom tagit bort blip...VARFÖR?

Vad ska jg nu göra när jag har tråkgt? Och vart ska jag nu hitta vänner. Brukade ju alltid sitta inne på blipville och leta efter kompisar att cama med. Men nu äre slut med det....åhhh....ska gå och gråta nu hejdå.

 


Ovido - Quiz & Flashcards