Alla inlägg under januari 2011

Av rebecka pettersson - 15 januari 2011 13:28

Kom nyss hem. Nu blire duschen dirrrrr!

Av rebecka pettersson - 13 januari 2011 23:03

Sitter och fikar nu men snart blir det sängen. Har ingen sovmorgon imorrn så måste upp tidigt...sen slutar jag halv fyra, fattar ni halv fyra på en fredag!!!

Döda mig långsamt.


Sen har jag ingen aning om vad som händer på kvällen och inte på lördag heller. Verkar inte bli Luleå...så vi får väl se vad som händer. Nu blire sängen godnatt.

 

Av rebecka pettersson - 13 januari 2011 21:42

Fick besök av Madde ikväll. Det vart som vanligt väldigt mycket prat.

Trevligt värre!

  Bilden togs igår

Av rebecka pettersson - 13 januari 2011 18:29

Skolan idag var gr8. Började halv tolv och hade två lektioner och sen skidor. Typ det roligaste jag har gjort. Älskar skidor. Nä men det var en upplevelse. Synd bara att jag inte tog badkläder istället för idrottskläder. Hade nog varit bättre.


Åkte med Ida. Eller vi besteg mount everest och badade i snön. Sen försvnn Ida och jag försökte överleva på egen hand vilket inte lyckades så bra. Fick mig några snöbad men det var ju kul. Fast ännu roligare blir det då jag ska ge igen på Marcus och Adam.

Bilder från Ida

 

 

 

 

 

 

Av rebecka pettersson - 13 januari 2011 15:58

Tror jag aldrig frysit såhär mycket. Kan knappt skriva.

Ska ta en dusch och sen ta på mig varma torra kläder!

Av rebecka pettersson - 12 januari 2011 23:28

Höll på somna vid halv nio så hade tänkt lägga mig tidigt ikväll men så verkar det inte bli.

Gör inget eftersom jag börjar halv tolv imorrn =D


Har bara tre lektioner och den sista är idrott och då ska vi åka skidor.

Egentligen HATAR jag skidor men nu är jag jättetaggad.

Jag och Ida ska åka offpist eller vad det heter, Haha lär inte sluta bra

  Bild från förra årets skidtur...

Av rebecka pettersson - 12 januari 2011 23:07

NÅGON SOM HAR LUST ATT KÖRA TILL LULEÅ PÅ FREDAG ELLER LÖRDAG?!?!?


SNÄLLLLLLLLLLLLLLLLLAA!

Av rebecka pettersson - 12 januari 2011 23:01

Erkänn att det är det finaste ni någonsin sett...

  Gjord av ingen mindre än IDA   

Ovido - Quiz & Flashcards