Alla inlägg under februari 2011

Av rebecka pettersson - 28 februari 2011 22:50

HAr gjort en läxa ikväll iaf, bra gjort. Har bara tio kvar då.

Ska duscha nu sen lägga mig. Lång dag imorrn.

Först skola och sen blire att stanna i stan tills hockeyn. Tur Felicia kommer och gör mig sällskap. Gissar på att det blri mat på frasses också. Inget mig emot.

 

Av rebecka pettersson - 28 februari 2011 18:15

Försov mig imorse. Vaknade tio i tio och börjar fem i...bussen går tio över så vart lite sen, hehe.Skolan var rätt kul iaf.


Har nyss tryckt tacooooos. Hur gott som helst! Måste göra läxa nu, as usual.    

Av rebecka pettersson - 28 februari 2011 18:11

Ligger hemma hos mig...

  Sjukt taggad på hockeyn imorrn!!!

Av rebecka pettersson - 28 februari 2011 17:58

Här kommer lite bilder från i helgen

      Det här åt vi........

              Tror aldrig jag ätit så mycke på en helg och det här är inte ens allt, hehe

Av rebecka pettersson - 27 februari 2011 21:07

Tjena. Vart stan hela dagen idag. Köpte en ny jacka. Får se om jag ska ha kvar den.

For hem och lagade mat sen, det vart "det vanliga", haha. Har bara chilalt i sängen sen. Somnade såklart så är jättetrött och sur. Som tur är vaknade jag klockan åtta så jag hann se solsidan. Ska gå och vara social med Alice nu. Tror vi ska se film.

 

Av rebecka pettersson - 26 februari 2011 21:46

Vart inge spakväll men har iaf duschat nu. Sitter och väntar på att Alice ska bli färdig och sen blire film och mys hela kvällen.


Skulle ta en fin bild på jag och Mackan men mamma kom och förstörde..

 

Av rebecka pettersson - 26 februari 2011 21:38

Min mormor. Saknar dig gullemormor!

Av rebecka pettersson - 26 februari 2011 20:14

Jag och Alice dega fram till halv tolv ungefär sen gjorde vi lunch. Hemmagjorda subwaymackor. Seriöst det godaste jag någonsin ätit. Efter det gick vi ut och solade lite. Sen började vi bygge en snökoja. Eller Alice grävde och jag titta på. Tog sen en promenad till konsum occh handlade åt mamma. Har sen städat lite och bara chillat.


Ska lyssna färdigt på hockeyn nu och sen duscha och ha spakväll.Det behövs

   

 

 

 

Skapa flashcards