Alla inlägg den 1 februari 2011

Av rebecka pettersson - 1 februari 2011 20:32

Internet på mammas dator funkar, yeeeeey!

Så var tvungen att baka chokladbollar och massera hon för att få låna den, hah snacka om barnarbete. Men sket i att massera hon och tänker äta upp alla chokldbollar själv så det är lugnt hehe.


Lovade också att INTE blogga så hoppas du inte läser det här mamma,hehe nu ska jag keka niggahballs hejdå.

Av rebecka pettersson - 1 februari 2011 13:30

Dagens datum: 1 februari 2011
Dagens klädsel: Mjukiskläder, som vanligt
Dagens låt: Sarah Dawn Finer- Kärleksvisan

Dagens frisyr: Utsläppt, de vanliga
Dagens smink: en massa
Dagens planer: Skola, hem, städa, plugga, hockey, film, sova
Dagens saknad: ISABELL
Dagens roligaste: Inget än så länge
Dagens borde: Städa och plugga
Dagens köp: tuggummi och två bananskidz i cafét
Dagens mående: Finnemang
Dagens personer: Hmmm blir nog Sirri
Nyss: skrev jag klart mitt brev
Nu: ska jag chilla tills nästa lektion börjar
Ser framemot: IMORGON!!!!
Tankar: jag måste skaffa pengar, hhhooooooj

Av rebecka pettersson - 1 februari 2011 13:16

LÄNGTAR TILL IMORRN FÖR DÅ KOMMER DENNA SAKNADE FLICKA TILL MIG!

       

      

                              ÅH VAD JAG SAKNAR DIG!! 

Av rebecka pettersson - 1 februari 2011 13:14

emoemocutcut.......

 

Av rebecka pettersson - 1 februari 2011 13:06

Tjenare mannen.

Sitter på skolan nu och har hål. Inte kul. Har bara religion och sen slutar jag. Då måste jag hem och städa & plugga. Kändes inte jättekul, menmen.


Får se om internet funkar när jag komemr hem. Annars hörs vi nån gång. hejdå.

  Jag älskar att plugga

Ovido - Quiz & Flashcards