Alla inlägg den 8 februari 2011

Av rebecka pettersson - 8 februari 2011 21:28

Hittar ingen bra bild...men den här bilden är tagen under den tiden..

 

Sommaren 2009, söt tjej

Av rebecka pettersson - 8 februari 2011 19:30

Kolla vad snygg och den är dessutom på rean nu!!!! Bara 225 spänn, som hittat*!!

  Tror jag ska beställa den...

*

Av rebecka pettersson - 8 februari 2011 19:19

Tjenare mannen!

Skola idag var hur seg som helst och provet var jättesvårt. Men lär ju få mvg som vanligt.


Har varit jättetrött hela dagen, kanske inte så konstigt då jag sov 4 timmar inatt. men hade lovat mig själv att inte sova nått på dagen men självklart somna jag framför TVn. Skulle egentligen ha gjort läxa så måste göra det nu. blä.


Har iaf pratat med Malin & Bruno nyss så det känns bra.

Ska göra mig lite te nu sen blire att göra läxa. kuljul

    

Av rebecka pettersson - 8 februari 2011 07:32

Väckaren stog på fem imorse. Var allt annat än pigg då. Tog mig iaf upp vid halv sex och då for vi till flyplatsen. Sa hejdå till min syster. Jobbigt vare. Men ska försöka att inte tänka på det. Vet att allt kommer bli bra.


Kom hem vid sju och har ätit frukost och läst tidningen. Lät jättevuxet haha.

Ska plugga lite nu innan jag får skjuts av pappa till skolan. Slutar halv fyra tror jag.

Hörs då. Hejdå

 

Tur att min älskling stannar här hos mig

Skapa flashcards