Alla inlägg den 12 februari 2011

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 19:10

Sitter och pratar med Malin & Bruno på skype. Skaffade det för nån dag sen. Känner mig typ cool. Så vill ni prata med mig kan ni ju lägga till mig eller vad man säger. För jag har inte den blekaste om hur man gör. Tror jag heter nått med Rebecka-Pettersson men är inte säker. ni kan ju alltid prova hejdå

    

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 19:03

Kom nyss hem Från Fjodor. Hockeyn gick ju prima! Fast vi kolla inte så mycket. Fast det var ju en rolig match, Rysslands tränare såg ju ut som tränaren i karete kid ni vet han den fula och han var lite busig och lekte tit-tut leken. Sen får vi ju inte glömma jätten GlufsGlufs.


Min "ligga och se på hockey" ställning

 

Sen gick Felicia lös med motorsågen och räka kapa mina armar och ben

 

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 15:44

Har tagit på mig torra kläder.

Nu sticker jag till FellanPellanPillanPullan och ser hockey!

HEJA SVERIGEEEEE!

 

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 15:27

Idag har jag varit ute i snön och lekt med min kompis. Vi hade jättekul och grävde och byggde en snökoja.Fast det slutade med att min kompis börja frysa och hoppade in i min jacka för att värma sig. Det var mysigt. Han är min bästa vän.

         

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 14:45

Nu blir det lunch

 

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 11:59

Godmorgon mina vänner.

Sitter ensam hemma. Mycket roligt. Älskar att vara ensam.Fast näe helt ensam är jag ju inte. Som tur är. Har ju fiskarna i akvariumet att umgås med

Ska gå och duscha nu. Byebye

 

Ovido - Quiz & Flashcards