Alla inlägg den 17 februari 2011

Av rebecka pettersson - 17 februari 2011 22:04

Ikväll har jag pluggat. Det gick inge bra. Det gjorde inte hockeyn heller, blää.

Ska lägga mig nu. Måste upp tidigt imorrn och fixa massa saker.

Blir nog att följa med Ida till hennes mamma över helgen.

Blir nog super!


Nu blir det sängen och nån film. Puss

 

Av rebecka pettersson - 17 februari 2011 16:29

Tjeeeeeena!

Bion var riktigt bra tycker jag. Hade sen natur och efter det matte och till sist religion.

Är äntligen hemma nu och ska hitta på nått kul nu tills hockeyn börjar.


Jag och Ida på religionen...

 

Av rebecka pettersson - 17 februari 2011 07:52

Godmorgon på er!

Sitter och väntar på att sotarn ska bli klar så jag och pappa kan fara.

Får skjuts idag =D


Ska sen gå till nordanå där vi ska se på skolbio. Har tre lektioner sen slutar vi.

Då blire hem och tagga hockey!!


Ska borsta tänderna nu, hörs sen!

 

Skapa flashcards