Alla inlägg under februari 2011

deg

Av rebecka pettersson - 26 februari 2011 10:37

Tjaaa. Ligger i sängen fortfarande och degar.Ska nog göra det resten av dan.


Igår satt jag iaf kvar på skolan för att vänta på Alice. Fick sällskap av Henry. Tog bussen hem tjugo i fem och sen bussen tillbaka till stan tjugo över fem. Hann gå på stan nån timma men hitta ingenting. Ska tillbaka imorrn istället. Åt på Frasses sen hah och det är nått jag kommer minnas läääänge. Säger inte varför.


Skulle sen på ICA men hann inte för bussen gick så tog bussen direkt till konsum i urs. Handlade och tog sen bussen hem till mig. Lata? näe då.


Kvällen spenderades iaf framför TVn. Såg först Sebbe. Jag somna. Sen såg vi Tusen gånger sarkare. Jag somna. Vaknade vid nio imorse och har sett tv sen dess. Peace

  Typ såhär ser vi ut nu

Av rebecka pettersson - 25 februari 2011 12:46

Saknar min syster som har varit borta 2½ vecka nu. Tycker det är dax att du tar med dig kissen och Bruno och kommer hem!

    

Av rebecka pettersson - 25 februari 2011 12:43

Sitter på skolan nu och har BF. Slutar vid tre och då blire att sitta och vänta på Alice som kommer vid fyra. Blir stan och sen hem och hitta på nått bus.

Har saknat denna tjej jättemycket!

   

gr8

Av rebecka pettersson - 25 februari 2011 12:37

Internet sluta funka igår så kunde inte skriva nått. Fick iaf besök av Felicia på kvällen. Vii gick först till konsum och sen hem till hockeyn och "läxan". Hockeyn gick bra, vinst med 3-0 satt inte fel någonstans! Nyttiga var vi också. Åt massa frukt. Fast ska vi vara ärliga åt vi först glass med varma hallon och sen cheezerings.


Felicia for hem och då gjorde jag läxa. Skulle sen sova men det var inte det lättaste. Hade så fruktansvärt ont i handen och hade inget att kyla den med. Så låg med handen mot väggen tills jag somna.Inte skönt.

 

Av rebecka pettersson - 24 februari 2011 18:07

Skulle göra stuvade makaroner. Stog vid spisen med ett papper som jag råkade lägga på en platta. Kom då på att plattan kanske var varm så skulle känna efter och duktig som jag är så lägger jag HELA handen på platten. Bara nån minut tidaigare hade pappa stekt korv på den plattan så den var varm, jättevarm.

      Syns inte så bra på bilderna men det gör FRUKTANSVÄRT ont! Ska hålla mig borta från köket i framtiden. ska fortsätta klämma på min frusna korv nu.

Av rebecka pettersson - 24 februari 2011 17:53

Tjaa sitter här och flännar med en frusen falukorv i handen, mer om det sen.


Kom ganska nyss hem. Vart stan med Andreas efter skolan. Vi gick till Resia och drack varm choklad och sen gick vi bara runt på stan ett tag. Tog sen bussen hem.


Har nyss ätit, stuvade makaroner och falukorv. Gott

Ska försöka hitta nån att leka med ikväll eftersom jag är ensam hemma.

 

Av rebecka pettersson - 23 februari 2011 23:00

Näe nu blir det sängen. Sovmorgon imorrn kändes inte helt fel!

Blir att möta Andreas på stan sen efter skolan. Får se vad vi hittar på.


Ska sätta på en film nu iaf, tror det blir Eva & Adam eller Karate kid ;)

 

Min blivande man, helt klart!

Skapa flashcards