Alla inlägg under februari 2011

Av rebecka pettersson - 23 februari 2011 16:00

Mamma fick nyss en rejäl utskällning av mig. Vart jättesur för att det aldrig, läs ALDRIG finns nått att äta hemma. Så nu har hon ringt till pappa och bestämt att vi ska fara och handla ikväll och jag ska få följa med och säga vad jag vill ha. Vet hur man gör för att få sin vilja igenom haha. Ska bara vänta på pappa nu då.

 

Av rebecka pettersson - 23 februari 2011 11:01

Sitter på skolan och har svenska. Hade nyss idrott, volleyboll. Det var jättekul faktiskt.

Har lunch om en halvtimme, texmex buffé. GILLAS.

Slutar vid två idag, skönt. Fast stannar nog på skolan och gör läxa.

 

Av rebecka pettersson - 22 februari 2011 22:10

Ikväll vart det hockey och läxa. Hockeyn gick bra men inte läxan.

Har iaf läst ut min bok nu så ska göra uppgifterna till den nu.

 

Av rebecka pettersson - 22 februari 2011 20:43

Idag har jag haft jättekul på skolan. En kamera och allt blir så mycket roligare.

Här får ni lite bilder som jag tagit idag. Mycket fina

                  

Av rebecka pettersson - 21 februari 2011 19:05

Helgen har varit jättekul. Jag, Ida, Jocke och Anton for med skotrar till Idas mamma i fredags. Var lite kallt men annars gick det bra. Käka tacos när vi kom fram. Orkar inte skriva allt vi gjorde men en del av alla var att se solsidan, se tv, se pistvakt, se film, åka skoter, ha pulkrace, grilla, äta, bada isvak och basta, sova osvosvosv


Gjorde en massa skoj och här kommer lite bilder.

rompaaaa

  Våran eld

  Klättra upp i ett torn

 

Det var högt

Den underbara utsikten var underbar

Skrev i gästboken

Utsikten

Ida

Fastkörning

Ida gick upp för backen

död?

Vovve

Jag och Idas mamma

 

söta B-rudar

     

Av rebecka pettersson - 21 februari 2011 13:40

Sitter på skolan nu och har svenska. Har bild och sen slutar jag. Då blire hem å göra massa läxa hela kvällen. Känns inte kul.

Aja sånt är livet. Robin hälsar pusspuss

  

Robin valde denna bild

Av rebecka pettersson - 17 februari 2011 22:04

Ikväll har jag pluggat. Det gick inge bra. Det gjorde inte hockeyn heller, blää.

Ska lägga mig nu. Måste upp tidigt imorrn och fixa massa saker.

Blir nog att följa med Ida till hennes mamma över helgen.

Blir nog super!


Nu blir det sängen och nån film. Puss

 

Skapa flashcards