Alla inlägg under februari 2011

Av rebecka pettersson - 15 februari 2011 19:28

Imorse när jag vakna ville jag bara dö, -29 grader!!!!

Fick som tur var skjuts till skolan, annars hade jag stannat kvar i sängen.


Skolan var väl som vanligt, inget specielt, förutom min nya kompis haha.

Kom hem pratade lite med Malin sen har jag och mamma lagat mat. Vi gjorde köttfärspaj. Det vart jättegott. Så nu är jag mätt. Nu blire läxa. Hejs

  Söt bild jag hitta på min mobil

Av rebecka pettersson - 15 februari 2011 19:13

Haha hittade massa bilder på min gamla mobil. Visst är jag söt...

                                                    


      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH det var tider de....

Av rebecka pettersson - 15 februari 2011 07:51

For direkt till Bergsyn efter skolan igår. Var barnvakt.

Vi gjorde det vanliga, såg blixten McQueen   

Tror vi har sett den varje gång, hah men den är bra!


Sen när jag skulle hem fick jag vänta på bussen ett tag och det var iskallt. Sen vare tänkt att jag skulle gått egentligen och mött Felicia halvägs men bestämde att jag skulle ta bussen till andra hållplatsen i urs istället och så skulle hon möta upp mig där. Då när jag hoppat av finns ingen Felicia där...........Så det var bara att börja gå hem, själv.

Efter ett tag kom Felicia bakom mig så hon hade gått bakom mig hela vägen...


Var iaf helt genomfrusen så när jag kom hem la jag mig på golvet och flänna som aldrig förr. Fick mig in i duschen så jag kunde värma mig. Sen bädda mamma ner mig i sängen och fixa värmedyna och te. Hihi mysigt var det!


Ingen kommer orka läsa det här, lika bra!

 

Mys

Av rebecka pettersson - 13 februari 2011 20:59

Nu ska jag se film med Mamma

 

Av rebecka pettersson - 13 februari 2011 15:31

Idag ska jag:

-göra läxa

-laga mat

-städa

-se hockey

-se teen mom

-se solsidan

-se Wallander

-sova


Mycket att göra. Ska mysa lite med gosebullen först. Hejdå

   

   

Vi älskar varandra

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 19:10

Sitter och pratar med Malin & Bruno på skype. Skaffade det för nån dag sen. Känner mig typ cool. Så vill ni prata med mig kan ni ju lägga till mig eller vad man säger. För jag har inte den blekaste om hur man gör. Tror jag heter nått med Rebecka-Pettersson men är inte säker. ni kan ju alltid prova hejdå

    

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 19:03

Kom nyss hem Från Fjodor. Hockeyn gick ju prima! Fast vi kolla inte så mycket. Fast det var ju en rolig match, Rysslands tränare såg ju ut som tränaren i karete kid ni vet han den fula och han var lite busig och lekte tit-tut leken. Sen får vi ju inte glömma jätten GlufsGlufs.


Min "ligga och se på hockey" ställning

 

Sen gick Felicia lös med motorsågen och räka kapa mina armar och ben

 

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 15:44

Har tagit på mig torra kläder.

Nu sticker jag till FellanPellanPillanPullan och ser hockey!

HEJA SVERIGEEEEE!

 

Ovido - Quiz & Flashcards