Alla inlägg under februari 2011

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 15:27

Idag har jag varit ute i snön och lekt med min kompis. Vi hade jättekul och grävde och byggde en snökoja.Fast det slutade med att min kompis börja frysa och hoppade in i min jacka för att värma sig. Det var mysigt. Han är min bästa vän.

         

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 14:45

Nu blir det lunch

 

Av rebecka pettersson - 12 februari 2011 11:59

Godmorgon mina vänner.

Sitter ensam hemma. Mycket roligt. Älskar att vara ensam.Fast näe helt ensam är jag ju inte. Som tur är. Har ju fiskarna i akvariumet att umgås med

Ska gå och duscha nu. Byebye

 

Av rebecka pettersson - 11 februari 2011 22:54

Varken jag eller Malin hade nått att göra ikväll så vi tog bussen till Umeå vid halv fyra. Var framme vid kvart i sex. Då sprang vi på Ica och sen till donken och köpte mat och sen vare bara att springa tillbaka till bussen som gick kvart över sex.


Tajt vare men vi hann. Älskar impulsiva grejer. Eller heter de så? Ja ni fattar iaf.

Kom till stan vid halv nio. Gick på frasses och kissa och sen tog jag bussen hem tio över nio. Fick sällskap av Madde på bussen hem. Trevligt!

 

 

Av rebecka pettersson - 11 februari 2011 22:42

Hade motion och hälsa första lektionen.

Var och klättrade och gjorde massa annat bus

           

Av rebecka pettersson - 10 februari 2011 22:57

Har suttit och skrivit om guldstadens kvinnojour typ hela kvällen. ORkar verkligen inte mer men den är inte ens klar än,åhhhh.

Ska lägga mig nu iaf och se tv och hoppas på att somna.

Imorrn blire att fara och klättra på morgonen och sen har vi BF heeeeela dagen.

Slutar halv tre

och får se

vad som då kommer ske

Kolla på den här innan ni somnar så lovar jag att ni sover gott inatt

 

Av rebecka pettersson - 10 februari 2011 21:56

Konstig tjej ehm....dansar?

Ovido - Quiz & Flashcards