Alla inlägg under februari 2011

Av rebecka pettersson - 10 februari 2011 21:04

Ser på hockeyn. Går ju bra för Sverige! Och DICK gjorde måååååål!

Fast snart byter väl tjeckien målvakt till Salak, då lär det ju inte bli mer mål   

 

Av rebecka pettersson - 10 februari 2011 18:19

Minns att jag tyckte jag var jättefin på den här bilden.

Hade den som visningsbild överallt osv...Hah så himla ful jag var.

Vad tänkte jag egentligen...

 

Av rebecka pettersson - 10 februari 2011 16:51

Ehm...Hej.

kom nyss hem från skolan...ehm..hade ganska kul i skolan idag.

Ehm..ska laga mat nu för jag är ehm hungrig. Ehm hörs sen.

Fin bild som Anna ritade på mig idag.

 

Av rebecka pettersson - 9 februari 2011 22:29

Hemma nu. Ska ta en dusch nu.

  

Av rebecka pettersson - 9 februari 2011 18:13

Snart beger jag mig till (fula) Bergsbyn och är barnvakt. Måste göra läxa så den följer med dit.Hörs sen.

matte och jag är som olja och vatten, går inte ihop 

Av rebecka pettersson - 9 februari 2011 18:04

Försov mig imorse. Inte så ovanligt. Frågade om pappa skulle till stan men det skulle han inte så fick skynda mig till bussen. Helt otroligt at jag hann.


Hade idrott första lektionen. Hade Qigong. Reste till Kina och gjorde olika övningar i perken. Väldigt speciellt var det. Hade bara svenska och musik efter det. Hade jättekul på musiken som vanligt. Slutade vid halv två men stannade i stan med Malin. Satt på skolan och gjorde läxa. Duktigt!


Skulle sen ta bussen kvart över fyra men missade den med nån sekund....så fick sitta ute och vänta på nästa.


Såhär taggad var jag, bild från Ida.

 

Av rebecka pettersson - 8 februari 2011 21:28

Hittar ingen bra bild...men den här bilden är tagen under den tiden..

 

Sommaren 2009, söt tjej

Av rebecka pettersson - 8 februari 2011 19:30

Kolla vad snygg och den är dessutom på rean nu!!!! Bara 225 spänn, som hittat*!!

  Tror jag ska beställa den...

Skapa flashcards