Alla inlägg under februari 2011

*

Av rebecka pettersson - 8 februari 2011 19:19

Tjenare mannen!

Skola idag var hur seg som helst och provet var jättesvårt. Men lär ju få mvg som vanligt.


Har varit jättetrött hela dagen, kanske inte så konstigt då jag sov 4 timmar inatt. men hade lovat mig själv att inte sova nått på dagen men självklart somna jag framför TVn. Skulle egentligen ha gjort läxa så måste göra det nu. blä.


Har iaf pratat med Malin & Bruno nyss så det känns bra.

Ska göra mig lite te nu sen blire att göra läxa. kuljul

    

Av rebecka pettersson - 8 februari 2011 07:32

Väckaren stog på fem imorse. Var allt annat än pigg då. Tog mig iaf upp vid halv sex och då for vi till flyplatsen. Sa hejdå till min syster. Jobbigt vare. Men ska försöka att inte tänka på det. Vet att allt kommer bli bra.


Kom hem vid sju och har ätit frukost och läst tidningen. Lät jättevuxet haha.

Ska plugga lite nu innan jag får skjuts av pappa till skolan. Slutar halv fyra tror jag.

Hörs då. Hejdå

 

Tur att min älskling stannar här hos mig

Av rebecka pettersson - 7 februari 2011 22:17

Förstår inte vad det är med mig. Flännar seriöst sönder. Har gråtit till och från hela kvällen. Vet egentligen inte varför jag gråter. Men det är alltid så, kan gråta för vad som helst. Allt från en rutten banan till nasses stora film.


Inte nog med det, börjar må illa nu också. Hoppas jag blir sjuk så jag slipper fara till skolan imorrn. Måste iaf lägga mig snart. Ska upp klockan 5 imorrn och följa med till flyget. Kommer garanterat flänna som aldrig förr då. Aja jag överlever nog.


Ska spendera dom sista timmarna väl nu. Hörs sen hejdå.

Av rebecka pettersson - 7 februari 2011 18:19

Tjena.

Internet började ju funka men lika snabbt slutade det funka. Men nu är det fixat.


Blir dock inte mycke uppdatering idag för mår skit. Jobbig dag och än är den inte slut.

Morgondagen lär bli likadan så vi ser väl när jag skriver. Får även se omjag orkar fara till skolan imorrn. Måste egentligen för jag har prov men får som sagt se.

Måste iaf plugga nu. Hejdå ha det bättre än mig.

 

Av rebecka pettersson - 5 februari 2011 10:14

Godmorgon på er.

Såg film igår med min familj och råkade somna i soffan. Sov där hela natten för jag orkade inte gå till min säng. Hade glömt he av larmet på min telefon också så det ringde halv sju. Så har inte sovit så mycke.


Ska gå och duscha nu sen tror jag det blir stan.


PUSS  

Av rebecka pettersson - 4 februari 2011 20:30

Äntligen funkar internet igen. En vecka utan internet och jag är så när som död.

Trodde aldrig jag skulle överleva.


Nu ska jag iaf se solsidan med min family. Hörs sen hejdå.

 

Av rebecka pettersson - 3 februari 2011 19:51

Här är en video från i somras då jag var ute och surfade.

Av rebecka pettersson - 2 februari 2011 11:11

På skolan nu men slutar nu. Ganska nice!

HAr nyss mött upp Issa ocgh vi ska på stan nu.

Sen blire hem och chilla. Kommer bli gr8

Hörs sen nån gång. Pusshej

 

Ovido - Quiz & Flashcards