Alla inlägg den 2 mars 2011

Av rebecka pettersson - 2 mars 2011 21:55

Idag har jag gort allt förutom det jag borde nämligen plugga. Har så mycket annat att göra så hinner inte pluuga. Hoppas läraren tycker att det är en bra ursäkt. Annars får jag väl köra den med att hunden åt upp mina pappar. Synd bara att vi inte har nån hund. Skyller väl på kaninen då. Ska iaf lägga mig nu för jag fryser och är trött.


Frilufsdag imorrn och jag är inte taggad. Stannar nog kvar i sängen istället. Lät mycket bättre. Kom gärna och joina mig. Godnatt!

  Önskar du var här och sov med mig snuttepullan. Så kallt utan dig i sängen.  

Av rebecka pettersson - 2 mars 2011 19:21

Nysduschad och fräsch. Nu blire plugg för hela slanten.

Hade tänkt att baka eller nått ikväll men kände för att vara nyttig så har gjort en smoothie och ska äta frukt. Jag är typ bra.


Har matte nationella på fredag så kanske dax att börja plugga.

Min lärare sa att man inte skulle börja plugga kvällen innan, tur jag inte är ett sånt där IG barn som börjar kvällen innan..............börjar ju faktiskt två kvällar innan


    vill ni veta en sak? Jag hatar matteB

Av rebecka pettersson - 2 mars 2011 17:19

Svårt att få sig upp imorse, tog mig iaf till bussen i sista sekund. Hade handboll på idrotten. Inte så jättekul men det funka. Hade sen redovisning på svenskan och sen på musiken. Gick väl bra. Satt sen kvar på skolan med Malin som vanligt. Var tänkt att göra läxa men vart som vanligt prat och fika. Inte för att jag klagar.


Nu ska jag iaf ta en låååång dusch. Är ensam hemma så ska passa på att duscha upp allt varmvatten hehe.

 

Tummen upp för de

Av rebecka pettersson - 2 mars 2011 17:01

Vart att sitta på skolan och vänta åp Felicia igår efter skolan. Vart sen stan och subway, satt inte fel! Gick sen upp till ladan och mötte Ida och Jocke. Ja vi såg hockey såklart sen sprang jag och Felicia till bussen och åkte hem.

Taggad brud_93

Innan matchen

  Andro Michel

  Söta

   


Skapa flashcards